Hop til indhold

Recommended Posts

Tak har jeg prøvet uden resultat desværre

DanskeMaria skrev, for 58 minutter siden:

Søg på "lærke love" :)

Tak har jeg prøvet uden resultat desværre

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 5 timer siden:

Måske det er mine manglende IT evner

Trøst dig med, at dine it-evner stadig er bedre end deres web-designer. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 4 timer siden:

Kan det være rigtigt at der ikke er nogle anmeldelser af Lærke Love?

Hun har længe ikke ville have at der blev skrevet om hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
LystTilSM skrev, den 8.4.2022 at 18:12:

Jeg har fået øje på Lærke Love som er hos Hvidovrepigerne, flotte billeder og en fristende tekst.

https://www.hvidovrepigerne.dk/

Måske det er mine manglende IT evner men det er ikke lykkes mig at finde en anmeldelse af Lærke Love

Er der nogen som kan hjælpe?

Hej du. 

det rigtigt der ikke er anmeldelser af mig. Det har jeg haft frabedt mig, da jeg oplever at der er rigtig mange “fake anmeldelser” af “jaloux glædespiger” & “sure mænd, der muligt er blevet afvist.

faktisk synes jeg at man kun bør kunne få adgang til at anmelde en glædespige hvis man kan fremvise, man har besøgt hende. 

Men du er velkommen til at opleve mig live & så kan du se med egne øjne, hvem jeg er. 

Kys kys Lærke Love / sex26sara

Redigeret af Sexy26Sara

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet at lave en tid med LÆRKE LOVE men hun blev sur over. At jeg ville bestille en tid i go tid også blocker hun mit nr. Det er selvfølgelig også den rigtig måde at køre sin forretning på tak for lort

Del dette indlæg

Link til indlæg
rubberduck69 skrev, den 19.5.2022 at 04:52:

Jeg har prøvet at lave en tid med LÆRKE LOVE men hun blev sur over. At jeg ville bestille en tid i go tid også blocker hun mit nr. Det er selvfølgelig også den rigtig måde at køre sin forretning på tak for lort

Hej dig. 

At bestille tid en uge i forvejen, er ikke en mulighed & slutte samtalen med at spørge om du må kneppe mig uden kondom, er sgu for afstumpet & ja det føre direkte til en blokering. 

Jeg tilbyder ikke ydelser uden kondom & det skriver jeg alle steder i mine annonceringer. 

Din opførsel afspejler 100% om du er en jeg gider bruge min tid på & det er du ikke i det her tilfælde. Tro mig, jeg husker dig TYDELIGT, da du var ganske ubehagelig at opleve i røret. 

Det står slet ikke til diskussion, hvordan man opføre sig under en booking & din opførsel er uacceptabel.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Morabito skrev, den 8.4.2022 at 23:56:

Trøst dig med, at dine it-evner stadig er bedre end deres web-designer. :P

Sitet har måske ikke det smarteste design, men det funger og giver dig nemt og hurtigt de informationer du har brug for. Det kan man ikke kan sige om mange af de fancy designede websites.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy26Sara skrev, den 3.5.2022 at 06:21:

Hej du. 

det rigtigt der ikke er anmeldelser af mig. Det har jeg haft frabedt mig, da jeg oplever at der er rigtig mange “fake anmeldelser” af “jaloux glædespiger” & “sure mænd, der muligt er blevet afvist.

faktisk synes jeg at man kun bør kunne få adgang til at anmelde en glædespige hvis man kan fremvise, man har besøgt hende. 

Men du er velkommen til at opleve mig live & så kan du se med egne øjne, hvem jeg er. 

Kys kys Lærke Love / sex26sara

Uha!

—frygtede et kort øjeblik at @Sexy26Sara ønskede at udfordre Magtbalancen med kætteriske ideer ala Adultwork.com, hvor Virkeligheden er skruet sammen som var man(d) fanget i en horror-film (Pixi-bog versionen):

Du er velkommen til at være anonym på Adultwork.com, men der ER sanktioner og konsekvenser! For i dette bizarre univers booker du dine saftige aftaler OG udsender dine public-service meddelelser (objektive reportager, lynchninger = lødige anmeldelser, etc.) fra én og samme profil !!

Ikke overraskende er flere af de udbydende kvinder b.i.t.c.h.e.s begyndt at agere som om begrebet om Kønsligestilling (aka RESPEKT) skulle forstås som værende et konkret værdisæt! Det mest infame eksempel herpå er krav om positiv feedback fra—velrenomerede—kvinder som betingelse for at komme i betragtning til at kunne booke en aftale.

Money is King > Obey your Queen

Heldigvis gjorde @Sexy26Sara trods alt ikke oprør med den slags anarkistiske ideer.

På vegne af Foreningen af Evigtgode Hyggespredere accepteres dog ønsket fra @Sexy26Sara om at ma(n)d skal have pengene op af lommen før man lukker munden op.

—såfremt der gives 50% på BJ (gældende for hele branchen in perpetuitas).

Noget-for-noget. Det må være rimeligt, måske…, men i hvert fald en rigtig god ide, mener vi selv(fede).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy26Sara skrev, den 18.6.2022 at 12:44:

Hej dig. 

At bestille tid en uge i forvejen, er ikke en mulighed & slutte samtalen med at spørge om du må kneppe mig uden kondom, er sgu for afstumpet & ja det føre direkte til en blokering. 

Jeg tilbyder ikke ydelser uden kondom & det skriver jeg alle steder i mine annonceringer. 

Din opførsel afspejler 100% om du er en jeg gider bruge min tid på & det er du ikke i det her tilfælde. Tro mig, jeg husker dig TYDELIGT, da du var ganske ubehagelig at opleve i røret. 

Det står slet ikke til diskussion, hvordan man opføre sig under en booking & din opførsel er uacceptabel.  

Det er lidt forkert sådan du husker det. Jeg ville aldrig kneppe en person jeg ikke kender uden gummi. der var en eller anden der har pisset på din sukker mad siden du var så uhøflig. jeg spurte ind til noget med dit latex men du kan selvfølgelig også ha en dårlig dag. Men det viser jo bare hvilket person du er 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så man kan ikke købe sex af dig ??? Så forstår jeg ikke du er på annonceLights

Jeg ville gerne ha du havde dit frække latex på men igen fordi du har en dårlig dag eller nogen har pisset på din sukker skulle det gå ud over en. Syns de ikke det er en måde at køre din forretning på men fred være med det det er jo dit liv og din forretning 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rubberman 

Hvis jeg har afvis dig ved evt. booking forsøg, er det fordi noget af det du ønsker, ikke ligger inde for det jeg tilbyder. 

Jeg tilbyder fx. Ikke blow-job som enkelt ydelse. 

Hos mig kan du købe dig adgang til en sex oplevelse, i form af sammensatte forskellige cocktails. 

Der er en hjemmeside tilføjet, hvor jeg uddyber priser, ydelser mm. 

Stiller jeg mund for høje krav, når jeg forventer at annoncen læses, inden der tages kontakt. 

Det synes jeg jo ikke selv og i min optik, læser man sig frem til hvad der tilbydes, da de fleste glædespiger tilbyder forskellige ydelser. 

Har jeg været bestemt overfor dig og det kan ikke udelukkes. Er det måske fordi  mit kontakt nr udelukkende er til booking af tider og ikke andet. 

Det har jeg valgt, da jeg oplever rigtig mange, der ringer og spørg efter en beskrivelse hvorpå de slutter med at spørge til superfransk og sex uden kondom. Det tilbyder jeg ikke. 

Derfor er mit kontakt nr kun til booking & der står en detaljeret beskrivelse af mig, i annoncen. 

Jeg håber du fik svar på dit spørgsmål og god aften. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
75 cm i diameter skrev, den 23.6.2022 at 11:27:

Uha!

—frygtede et kort øjeblik at @Sexy26Sara ønskede at udfordre Magtbalancen med kætteriske ideer ala Adultwork.com, hvor Virkeligheden er skruet sammen som var man(d) fanget i en horror-film (Pixi-bog versionen):

Du er velkommen til at være anonym på Adultwork.com, men der ER sanktioner og konsekvenser! For i dette bizarre univers booker du dine saftige aftaler OG udsender dine public-service meddelelser (objektive reportager, lynchninger = lødige anmeldelser, etc.) fra én og samme profil !!

Ikke overraskende er flere af de udbydende kvinder b.i.t.c.h.e.s begyndt at agere som om begrebet om Kønsligestilling (aka RESPEKT) skulle forstås som værende et konkret værdisæt! Det mest infame eksempel herpå er krav om positiv feedback fra—velrenomerede—kvinder som betingelse for at komme i betragtning til at kunne booke en aftale.

Money is King > Obey your Queen

Heldigvis gjorde @Sexy26Sara trods alt ikke oprør med den slags anarkistiske ideer.

På vegne af Foreningen af Evigtgode Hyggespredere accepteres dog ønsket fra @Sexy26Sara om at ma(n)d skal have pengene op af lommen før man lukker munden op.

—såfremt der gives 50% på BJ (gældende for hele branchen in perpetuitas).

Noget-for-noget. Det må være rimeligt, måske…, men i hvert fald en rigtig god ide, mener vi selv(fede).

Du åbner bare munden og tar imod. God fornøjelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy26Sara skrev, for 13 timer siden:

Rubberman 

Hvis jeg har afvis dig ved evt. booking forsøg, er det fordi noget af det du ønsker, ikke ligger inde for det jeg tilbyder. 

Jeg tilbyder fx. Ikke blow-job som enkelt ydelse. 

Hos mig kan du købe dig adgang til en sex oplevelse, i form af sammensatte forskellige cocktails. 

Der er en hjemmeside tilføjet, hvor jeg uddyber priser, ydelser mm. 

Stiller jeg mund for høje krav, når jeg forventer at annoncen læses, inden der tages kontakt. 

Det synes jeg jo ikke selv og i min optik, læser man sig frem til hvad der tilbydes, da de fleste glædespiger tilbyder forskellige ydelser. 

Har jeg været bestemt overfor dig og det kan ikke udelukkes. Er det måske fordi  mit kontakt nr udelukkende er til booking af tider og ikke andet. 

Det har jeg valgt, da jeg oplever rigtig mange, der ringer og spørg efter en beskrivelse hvorpå de slutter med at spørge til superfransk og sex uden kondom. Det tilbyder jeg ikke. 

Derfor er mit kontakt nr kun til booking & der står en detaljeret beskrivelse af mig, i annoncen. 

Jeg håber du fik svar på dit spørgsmål og god aften. 

Okey men jeg ønske jo ikke enkelte ydelser af dig jeg ville meget gerne have hele oplevelsesen med dig i dit frække latex og lange støvler. Også ville jeg bare bestille i go tid så jeg var sikker på jeg kunne komme til. Men Jeg vil ikke forstyrre dig mere du bestemme jo selv hvem der for chance for at opleve dig live 

Go dag til dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Hej Rubber... Du må ikke skrive med forskellige profiler i samme tråd.

Det har ikke været med vilje jeg har gjort det sorry 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
Rubberman skrev, for 6 timer siden:

Det har ikke været med vilje jeg har gjort det sorry 

OK 

Men sørg for at have styr på dine profiler.  Tilbage til efterlysning 

Keeper 

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...