Hop til indhold

Recommended Posts

ReeferMadness skrev, for 56 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/332494

Nogen der kender noget til hende her? Meget kort, men præcis info.

Ja

vi er efterhånden flere, der har brugt meget tid på at skrive frem og tilbage med hende, for at sige det meget mildt, hun er meget forvirret, og ikke nem 

Os, der også har besøgt hende, er alle enig om, det intet er værd - hun vil kun det hun selv vil - og tænker kun på pengene

hun har haft mange forskellige navne

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 36 minutter siden:

Ja

vi er efterhånden flere, der har brugt meget tid på at skrive frem og tilbage med hende, for at sige det meget mildt, hun er meget forvirret, og ikke nem 

Os, der også har besøgt hende, er alle enig om, det intet er værd - hun vil kun det hun selv vil - og tænker kun på pengene

hun har haft mange forskellige navne

Ok, tak.Forvirring er ikke så nemt - dog er det vel diskvalificerende at hun kun vil det hun selv har lyster, særligt for en dominant. Men hvis det kun drejer sig om penge...

Kan ikke lige se andre anmeldelser på hende, men kender heller ikke andre aliaser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ReeferMadness skrev, for 1 time siden:

Ok, tak.Forvirring er ikke så nemt - dog er det vel diskvalificerende at hun kun vil det hun selv har lyster, særligt for en dominant. Men hvis det kun drejer sig om penge...

Kan ikke lige se andre anmeldelser på hende, men kender heller ikke andre aliaser.

Hun har været under flere forskellige navne - jeg har ikke set hende under dette navn før - men  genkender hendes e-mailadressen - da jeg har skrevet med hende på den, og opdagede hvem hun er -  medmindre en anden har overtaget den

 

men prøv hende, nyt navn nyt setup - måske er du heldig - skriv endelig her hvad du evt. oplever - det har vi andre jo gjort.

fordi andre ikke har været heldige, kan du jo være - sikkert nogle der har været heldige, så ikke skriver her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Jeg kender hende ikke, men synes annoncetekst og @fræk6s beskrivelse minder om den frøken i Aalborg der tilbød dominerende edging/malkning sessioner. Hun hed et eller anden startende med Lady.

For så passer det meget godt med månedslange skriverier frem og tilbage. Med stor fokus på at domina er smuk og skal ha en høj løn for at pleje sin forfængelighed. Og hvis samme frøken er der stor sandsynlighed for at køre forgæves.

Men kan man li den slags leg med at blive holdt hen i evighed så er det sikkert lækkert, at sidde hjemme med stiv pik og ingen udløsning.

Men lad nu være med at sende et depositum i forvejen, hvis det bliver krævet.

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nu godt læse de tidligere indlæg og måske lidt bizart, får det mig faktisk til blive mere nysgerrig på hende på trods af alle advarslerne. Så det kan være jeg tager @fræk6's udfordring op :) 

Der er noget ved hele amatør setuppet der tiltrækker mig - med den mulighed at der selvfølgelig kan være tale om noget scam, men det synes et par af indlæggene at afkræfte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 7 timer siden:

Jeg kender hende ikke, men synes annoncetekst og @fræk6s beskrivelse minder om den frøken i Aalborg der tilbød dominerende edging/malkning sessioner. Hun hed et eller anden startende med Lady.

For så passer det meget godt med månedslange skriverier frem og tilbage. Med stor fokus på at domina er smuk og skal ha en høj løn for at pleje sin forfængelighed. Og hvis samme frøken er der stor sandsynlighed for at køre forgæves.

Men kan man li den slags leg med at blive holdt hen i evighed så er det sikkert lækkert, at sidde hjemme med stiv pik og ingen udløsning.

Men lad nu være med at sende et depositum i forvejen, hvis det bliver krævet.

Det er en samme

Del dette indlæg


Link til indlæg
ReeferMadness skrev, for 3 timer siden:

Kan nu godt læse de tidligere indlæg og måske lidt bizart, får det mig faktisk til blive mere nysgerrig på hende på trods af alle advarslerne. Så det kan være jeg tager @fræk6's udfordring op :) 

Der er noget ved hele amatør setuppet der tiltrækker mig - med den mulighed at der selvfølgelig kan være tale om noget scam, men det synes et par af indlæggene at afkræfte.

Prøv - nu ved hvad du er oppe imod - hun er ikke amatør - hun har været igang i mange år - du bliver sikkert skuffet - men du kan jo selv stoppe - forvent hun kun vil have overført på mobilpay - på et tidspunkt tilbyder hun du skal besøge hende til en kop kaffe hvor i skal aftale det videre - og tro mig, så spørger hun om du tager kage med haha

lov os at skrive har i tråden - hvad du finder ud af… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
fræk6 skrev, for 14 minutter siden:

Det er en samme

jamen så vil jeg da advare om forløbet

jeg har prøvet at få sat en aftale i stand i 9 måneder

3 gange havde jeg en konkret aftale, barberede mig, nyklippet negle, skæg og ren i alle huller, sprækker og kanter, nyvasket, og med nyvasket tøj (det pæneste) bilen vasket, købte kage/frugt eller noget andet der passede til lejligheden. de 2 første gange blev aftalen aflyst da jeg var på vej til adressen, 3 gang kørte jeg forgæves uden nogen respons.
hver gang var jeg gået i seksuel afholdenhed i dagene op til, for virkeligt at kunne præstere, så jeg har alle 3 gange været godt og grundigt liderlig. så det endte med i desperation ifm med de aflyste aftaler, jeg måtte ud og finde en eller andel ligegyldig adhoc erstatning.
Og en thai eller en fræk GP kan altså bare ikke give mig samme kick som en dominerende pige, så det har alle 3 gange været bedre for mig bare at gokke den af selv.
 

Så med mindre man er til at sidde i 6-9 måneder med stiv pik, og våde drømme om en eller anden uoplyst session, for at aftalen bliver aflyst i sidste øjeblik. så er er det bare at køre på, man skal nok blive svigtet og skuffet, kørt rundt og rundt i en evig korrespondance. Hvis det er det man tænder på.

 

Jeg har dog ikke tabt andet end min stolthed, og spildt min tid, morgenbrød/kage og frugt kunne jeg tage med hjem, og undgik at få sendt et forskud til frøkenen.
 

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
ReeferMadness skrev, for 4 timer siden:

Kan nu godt læse de tidligere indlæg og måske lidt bizart, får det mig faktisk til blive mere nysgerrig på hende på trods af alle advarslerne. Så det kan være jeg tager @fræk6's udfordring op :) 

Der er noget ved hele amatør setuppet der tiltrækker mig - med den mulighed at der selvfølgelig kan være tale om noget scam, men det synes et par af indlæggene at afkræfte.

Hun er real nok, men helt ærlig, spild din tid på at se maling tørre istedet, det får du mere ud af.

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, den 9.4.2022 at 18:09:

jamen så vil jeg da advare om forløbet

jeg har prøvet at få sat en aftale i stand i 9 måneder

3 gange havde jeg en konkret aftale, barberede mig, nyklippet negle, skæg og ren i alle huller, sprækker og kanter, nyvasket, og med nyvasket tøj (det pæneste) bilen vasket, købte kage/frugt eller noget andet der passede til lejligheden. de 2 første gange blev aftalen aflyst da jeg var på vej til adressen, 3 gang kørte jeg forgæves uden nogen respons.
hver gang var jeg gået i seksuel afholdenhed i dagene op til, for virkeligt at kunne præstere, så jeg har alle 3 gange været godt og grundigt liderlig. så det endte med i desperation ifm med de aflyste aftaler, jeg måtte ud og finde en eller andel ligegyldig adhoc erstatning.
Og en thai eller en fræk GP kan altså bare ikke give mig samme kick som en dominerende pige, så det har alle 3 gange været bedre for mig bare at gokke den af selv.
 

Så med mindre man er til at sidde i 6-9 måneder med stiv pik, og våde drømme om en eller anden uoplyst session, for at aftalen bliver aflyst i sidste øjeblik. så er er det bare at køre på, man skal nok blive svigtet og skuffet, kørt rundt og rundt i en evig korrespondance. Hvis det er det man tænder på.

 

Jeg har dog ikke tabt andet end min stolthed, og spildt min tid, morgenbrød/kage og frugt kunne jeg tage med hjem, og undgik at få sendt et forskud til frøkenen.
 

Har du   besøgt hende ?+   ok du  kender adressen  så ?+ Jeg vil  sige hun er ikke til at få en  seriøs aftale med  hun undskylder hele tiden hun ikke havde svaret på mine mails   hun  vil  ike sige ca.  hvor hendes sted er  da det vil  jeg godt vide af hensyn til planlægning at tid  dertil  p  plads  eller  bus  m,m 

Så en  ting  mere jeg står af ved hun  vil  ikke at man  rører ved  hende det er sku  ikke normalt  og det er  så   slet   ikke mig  gu skal man da røre ved hende og man skal da også haveudløsning og det vil hun  også  så det er lidt dumt  hun  skriver det  Så  drop  hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 8.4.2022 at 17:31:

Ja

vi er efterhånden flere, der har brugt meget tid på at skrive frem og tilbage med hende, for at sige det meget mildt, hun er meget forvirret, og ikke nem 

Os, der også har besøgt hende, er alle enig om, det intet er værd - hun vil kun det hun selv vil - og tænker kun på pengene

hun har haft mange forskellige navne

Nemlig  fup  og  fidus  med hendes   anoncer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
grå skrev, for 12 timer siden:

Har du   besøgt hende ?+   ok du  kender adressen  så ?+ Jeg vil  sige hun er ikke til at få en  seriøs aftale med  hun undskylder hele tiden hun ikke havde svaret på mine mails   hun  vil  ike sige ca.  hvor hendes sted er  da det vil  jeg godt vide af hensyn til planlægning at tid  dertil  p  plads  eller  bus  m,m 

Så en  ting  mere jeg står af ved hun  vil  ikke at man  rører ved  hende det er sku  ikke normalt  og det er  så   slet   ikke mig  gu skal man da røre ved hende og man skal da også haveudløsning og det vil hun  også  så det er lidt dumt  hun  skriver det  Så  drop  hende

 

kommer an på definition af at ha besøgt, jeg har stået på hendes dørmåtte, så jeg jeg kender adressen, har telefonnumre, og vi har både talt telefon sammen og udvekslet billeder. Mit forgæves forsøg på besøg blev mødt af mange undskyldninger.

Jeg var 100% tændt på hendes setup, og var klar til at betale den løn hun forlangte, dog må jeg erfare at en del af hendes fetich, må være at trække en korrespondance i ekstremt langdrag, konsekvensen for min relation til hende, var at min seksuelle  udviklingsrejse, voksede fra hendes setup, så nu er jeg et andet sted, og har ikke lyst til det hun tilbyder med hovedvægt på ikke lyst til lange endeløse korrespondancer. Jeg kan i bakspejlet se at jeg måske kunne være hendes faste "slave" hvis hun ikke havde "ødelagt" det med at køre mig rundt i ring med endeløse korrespondance og aflyste/brudte aftaler. Det er simpelthen for dyrt for mig at skulle betale løn til en frøken, og sideløbende betale en GP for at give mig forløsning hver gang af frøkenen har brudt sin aftale.

mht til berøring, finder jeg det enormt frækt at man er "forbudt" at røre ved hende, og som sådan være passiv (evt fikseret) og kun tage mod berøring og udnyttelse fra hende. Men hver sin fetich, dit behov er så at du vil og skal røre din partner, ellers får du ikke noget ud af det

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Jeg har mødt hende, men det er nok et års tid siden, og det lykkedes først efter nogle måneders skriverier og et par aflysninger i dagene op til og et par aflysninger på selve dage også, så jeg var også lidt skeptisk, men til sidst lykkedes det og det var ganske frækt og hun er en pæn kvinde. 
 

Der var plads til berøring og jeg slikkede hendes fisse til hun kom, og som belønning spillede jeg min pik af for hende, så vidt jeg husker mens hun legede med mine boller. 
 

Jeg har skrevet med hende flere gange efterfølgende, og nok min egen skyld, at det ikke er blevet til mere. Lysten/spændingen ved at møde en ny pige, har nok vægtet højere end at møde Frøkenen igen. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at få en aftale med hende igennem længere tid - men forgæves.
Hun har meget høje tanker om sig selv og hvad hun gør, men fremstår meget forvirret og ikke ligefrem som at det er studenter huen der trykker.

Jeg har opgivet hende, da jeg ikke kan se at det vil ende med en god oplevelse, da hun fremstår alt for useriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ser hun ud til at være aktiv igen, er der nogen der har opnået kontakt med denne frøken… ser for mig ud som om hun bare sætter annoncer op for derefter ikke at svare på henvendelser !  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. En ørken vandring venner, er komplet utroværdig, aflyser konstant, 5-8-10 gange med aflysninger….. og når det lykkes er det ikke noget at råbe hurra for.  Er der nogen som har haft heldet med jer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
casio skrev, den 23.6.2022 at 22:41:

Så ser hun ud til at være aktiv igen, er der nogen der har opnået kontakt med denne frøken… ser for mig ud som om hun bare sætter annoncer op for derefter ikke at svare på henvendelser !  

Hun skifter af og til sin annonce ud, både i ordlyd og kontaktoplysninger.

Samlet set, er hun altid aktiv med en annonce.

 

Er man til den fetish, DVS ekstrem langtrukken kommunikation, med overvejende risiko for ingen møde, evt suppleret af krav om forudbetaling. Så er frøken et match.

Der findes helt sikkert "kunder" til den oplevelse, ellers ville frøken sikkert stoppe sit forhavende.

Hun har været aktiv de sidste 2 år, hvad jeg ved af.

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, den 9.4.2022 at 10:04:

Jeg kender hende ikke, men synes annoncetekst og @fræk6s beskrivelse minder om den frøken i Aalborg der tilbød dominerende edging/malkning sessioner. Hun hed et eller anden startende med Lady.

For så passer det meget godt med månedslange skriverier frem og tilbage. Med stor fokus på at domina er smuk og skal ha en høj løn for at pleje sin forfængelighed. Og hvis samme frøken er der stor sandsynlighed for at køre forgæves.

Men kan man li den slags leg med at blive holdt hen i evighed så er det sikkert lækkert, at sidde hjemme med stiv pik og ingen udløsning.

Men lad nu være med at sende et depositum i forvejen, hvis det bliver krævet.

Ja hendes anoncer er jeg også blevet træt af selfølgelig skal man da have udløsning og orgasme  man betaler jo vildt meget  for  det nej find en anden at dyrke er mig råd også der er ikke mange i Nordjylland indenfor det genre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...