Eva Nadine 4850 Skrevet 9. April, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden: Åbenbart har jeg en masse karaktertræk der modarbejder hinanden.. Jeg vil gerne have min dag planlagt men jeg gider ikke planlægge og jeg er vildt dårlig til "her og nu" gæster" men igen så gider jeg jo ikke planlægge.. Det tosset.. Det kender jeg godt. Det er heldigvis blevet meget bedre med årene for mig. Men da jeg startede op med Lingam massagen var jeg simpelthen nødt til at hyre en sekretær af præcis samme årsager. Og fordi der blev alt for travlt alt for hurtigt til at jeg kunne følge med når jeg også skulle have både tid og overskud til at være "brugervenlig" Jeg gik ned på det administrative, og derfor var jeg ganske enkelt nødt til at ned-skalere min forretning. Jeg arbejder faktisk som produktudvikler på en slags booking system som bliver designet specifikt til glædespiger og sexarbejder-branchen generelt. Men det er et langtidsprojekt, er jeg bange for. Ham der skal lave det skal lige have tid til det. Det får han nok i løbet af i år når han stopper med at arbejde og begynder på en anden uddannelse. Nu får vi se. Han er Super-NØRD og knaldhamrende velkvalificeret til opgaven, han taler dansk og er lige indenfor rækkevidde. Han er nemlig en af mine skønne møgunger Uden ham gør jeg det slet ikke. Det er meget udbredt blandt kvinder med talent for service-sex at de ikke har det helt store administrative talent og/eller overskud. Nåmen... det blev en sidevogn, som så ofte før med os to måske især Pustekram, Eva Redigeret 9. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Llhansen Skrevet 9. April, 2022 Mr. Sensual skrev, den 8.4.2022 at 16:39: Jeg er sikkert atypisk, da jeg absolut ikke vil ha' rabat. Nærvær og kvalitet er det, jeg går efter. Læser derfor altid pigens annonce grundigt og beslutter så, om jeg vil nyde livet sammen med hende til den annoncerede pris. Helt efter samme princip som, når ønskemenuen står på røget laks til forret. Jeg går efter det bedste og har jeg alligevel ikke råd til det, finder jeg på noget andet at nyde. Mange hilsener Mr. Sensual Fra en anden tråd: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 563 Skrevet 9. April, 2022 Kære Eva I min optik bør der ikke være rabat på sexuelle ydelser. Det er skrugen uden ende og du får aldrig prisen op igen! Du fortjener fuld pris og mere til ! Giv hellere lidt ekstra tid, til de søde gæster som værdsætter dig:-) Drøn fræk dag til alle Madame Elisabeht 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 9. April, 2022 Men hør nu her... det er som om at alle tror det er fordi jeg sætter mit lys under en skæppe eller jeg ikke har travlt nok Det er en stor misforståelse. For mig handler rabat ikke om at jeg ikke er god nok til fuld pris eller lign. Det handler - for mig personligt - om at ramme den rigtige målgruppe på den rigtige måde. Netop fordi der er for mange der gerne vil til, og jeg gerne vil skyde lidt mere skarpt end med spredhagl. Det betyder meget for mig at det er en bred vifte af folk der kommer på briksen - eller i blowjob butikken. Der er altså en ret stor gruppe af mænd for hvem prisen er meget afgørende. Især når de skal "prøve noget nyt" eller "prøve en ny". Dem vil jeg OGSÅ gerne se nogle stykker af. Bl.a. fordi jeg er så "F*Cking confident" at jeg VED hvis de er lavpriskøbere hver gang, så er der alle tiders chance for at jeg kan vise dem at der findes andet end hukkedukke-sex derude, og at de måske en anden gang vælger kvalitet over pris. De fleste mænd der "lejer sig ind" hos en sexarbejder - uanset hvilken slags - har oplevet at de har betalt for meget i forhold til værdien. Sker det første gang de prøver og/eller måske 2-3 gange i træk, så stopper de med at kigge på pigen, men kigger på prisen og de detaljer de ved de mekanisk tænder på. DEM rammer man med rabat ordninger. Og de trænger da også til et gedigent blowjob eller en tur på briksen med et nærværende menneske. Jer der skriver herinde, er efter min opfattelse ikke sååå repræsentative for hverken de fleste, de typiske eller de mest fortabte sexkøbere. De aktive skribenter her er hvad jeg vil kalde "yndlings-gæster" sådan med ganske få undtagelser. Det er jo ikke JER jeg vil tiltrække, fordi (en hel del af jer) kommer jo allerede eller er på vej. Det er det tavse flertal (herinde) der bliver "skarpskudt" af rabatter. Dem der skriver kødbørs-anmeldelser måske fordi de har givet fortabt og ikke tror på der findes andet (for dem) Min (tidligere) Eroguide rabat var for både at give "Drengene fra Fredagsbaren en tur til halv pris" og fordi I skriver anmeldelser som er brugervenligt for nye og gør mit salgsarbejde 10 gange nemmere. Jeg får næsten ingen generelle spørgsmål i telefonen længere som kan være alt fra "Men hvad er lingam massage?" over "Er du dansk?" til "Sluger du?" fordi folk har læst en eller flere af jeres anmeldelser. Måske er det svært at enten forstå eller at tro på at jeg ikke arbejder fordi jeg ønsker mig en større båd til mit otium. Men det er det faktisk ikke. Jeg er fløjtende ligeglad med om nogen synes jeg er "billig". Er lige så fløjtende ligeglad om nogen synes jeg er "snobbet"... osv. Mit selvværd er på ingen måde påvirket af de priser jeg har - som i overhovedet ikke. Mit ego ligeså Stadig - der er glædespiger (også de tavse) fra denne side der spørger mig om hvad de skal gøre for at "få fyldt hullerne ud" (høhø) fordi der er mange der sidder på nul-vagter eller har for få gæster. Det er bare pissehamrende svært for DEM at skrive og spørge her - fordi de synes det er skamfuldt og ingen skal vide at de ikke er så knepbare og feterede som de tror de andre er. Det er bare for de fleste piger fedest at tjene godt når de vælger at gå på arbejde. Både fordi de får penge til livet, og bestemt også for manges tilfælde fordi det giver dem et ego-boost og føles som en krammer til selvværdet at have travlt på vagten. Så flere rabat-tips! På forhånd, tak! Som altid i bedste mening, Eva 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 9. April, 2022 (edited) @Llhansen Dit indlæg ovenfor hvor du citerer @Mr. Sensual for noget der af mig opfattes som "det omvendte af hvad han sagde her" er en misforståelse. Mr. Sensual efterlyser ægthed og ikke rabat. En slags rabat på tid og tilstedeværelse man kan markedsføre. Jeg vil vædde min bedste hofteholder og mine frækkeste trusser på at han er en af dem der betaler mere end prisen og giver drikkepenge. Han betaler garantrisse det han synes det er værd også selvom det er det måske er op til det dobbelte af hvad pigen forlanger. Når det er fortjent og på sin plads. Jeg har (endnu ikke tror jeg) mødt Mr. Sensual skal det lige siges. Men jeg "forstår ham" fordi jeg har mødt mænd der i købesex-sammenhæng ligner ham fuldstændigt, så mange gange i min karriere at jeg kan læse på og mellem linierne hvad han mener. Voksenmobning bare SÅ umoderne Det bliver det nye #MeToo Hvis jeg har misforstået indlægget, så beklager jeg den stærkt nedtonede skideballe som dette indlæg er... både på og mellem linierne Det er så nemt at misforstå og mistolke folk på skrift, så på forhånd undskyld hvis jeg lægger noget i det der ikke er. Med bedstemor-agtig løftet pegefinger og stadig kærligt ment, Eva Redigeret 9. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 51 minutter siden: @Llhansen Dit indlæg ovenfor hvor du citerer @Mr. Sensual for noget der af mig opfattes som "det omvendte af hvad han sagde her" er en misforståelse. Mr. Sensual efterlyser ægthed og ikke rabat. En slags rabat på tid og tilstedeværelse man kan markedsføre. Jeg vil vædde min bedste hofteholder og mine frækkeste trusser på at han er en af dem der betaler mere end prisen og giver drikkepenge. Han betaler garantrisse det han synes det er værd også selvom det er det måske er op til det dobbelte af hvad pigen forlanger. Når det er fortjent og på sin plads. Jeg har (endnu ikke tror jeg) mødt Mr. Sensual skal det lige siges. Men jeg "forstår ham" fordi jeg har mødt mænd der i købesex-sammenhæng ligner ham fuldstændigt, så mange gange i min karriere at jeg kan læse på og mellem linierne hvad han mener. Voksenmobning bare SÅ umoderne Det bliver det nye #MeToo Hvis jeg har misforstået indlægget, så beklager jeg den stærkt nedtonede skideballe som dette indlæg er... både på og mellem linierne Det er så nemt at misforstå og mistolke folk på skrift, så på forhånd undskyld hvis jeg lægger noget i det der ikke er. Med bedstemor-agtig løftet pegefinger og stadig kærligt ment, Eva Kære Eva Nadine, Tak. Ja. Yes. Si. Ægthed og indlevelse fremfor rabat. Nydelse og sensualitet sammen med en skøn pige. Smil, humor, god samtale før og efter sex. Altsammen vel at mærke når man har gjort sin pligt, gjort sig fortjent, leveret på sit arbejde, løst hverdagens problemer. Et frirum for to voksne nydere. Du rammer således lige midt i skiven med din analyse. Jeg er både beæret og lidt forbløffet, for normalt er jeg ikke så nem at regne ud. Men du har menneskekundskab og dannelse, og det gør hele forskellen. Du risikerer således ikke din hofteholder og dine frækkeste trusser, for ja, jeg betaler ganske rigtigt mere end prisen og ja, jeg giver altid 10% i drikkepenge. Mindst. Det er endda med glæde, at jeg gør det. Jeg kan li' at gøre pigen glad, på flere måder. Nej, du har ikke mødt mig, endnu, så stor kompliment og respekt herfra for at læse mig så analytisk præcist - og tilmed imellem linjerne. Mon ikke vi bør ses snart? Kram fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 9. April, 2022 Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden: Du risikerer således ikke din hofteholder og dine frækkeste trusser, I know Jeg vædder kun når jeg ved jeg vinder. Det eneste væddemål jeg har tabt var til en mand som var min daværende allermest faste betalende elsker: Jeg påstod at "From Dusk till Dawn" var en Tarantino film. Det er det ikke. Han er kun medforfatter og skuespiller. Ikke instruktør. BUM! Jeg ærger mig endnu Mr. Sensual skrev, for 6 minutter siden: Mon ikke vi bør ses snart? Altså det er dig der har mit nummer og ikke omvendt. Sådan er det som oftest med kvinder på dette forum, er mit indtryk Nåmen... back on track (desværre) Ellers vinder vi afsporings-pokalen også i denne uge /Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 669 Skrevet 9. April, 2022 Jeg forstår ikke rigtig den rabat diskution. En pris er vel en pris? Hvis pigen ønsker at påskønne en særlig kunde gøres dette vel ikke offentligt? En god handelsmand diskuterer aldrig priser, men kan forsøge at opnå nogle goder i handelen der alligevel trækker prisen ned. GP's kan vise viljen til rabat f.eks ved at give ekstra tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 1 minut siden: I know Jeg vædder kun når jeg ved jeg vinder. Det eneste væddemål jeg har tabt var til en mand som var min daværende allermest faste betalende elsker: Jeg påstod at "From Dusk till Dawn" var en Tarantino film. Det er det ikke. Han er kun medforfatter og skuespiller. Ikke instruktør. BUM! Jeg ærger mig endnu Altså det er dig der har mit nummer og ikke omvendt. Sådan er det som oftest med kvinder på dette forum, er mit indtryk Nåmen... back on track (desværre) Ellers vinder vi afsporings-pokalen også i denne uge /Eva Samme her. Jeg ærgrer mig også, dog lidt på skrømt, når min hukommelse en sjælden gang svigter... med den konsekvens, at jeg taber et væddemål. Det er sket to gange. På 62 år. Og ja, jeg husker det endnu. Vil ikke røbe mere her, men du hører om det, når vi ses. Godt at man kan grine af sig selv. Som du kan fornemme, er jeg en kun lidt ældre livsnyder med lysten til livet helt intakt. Tror at vi deler smag og interesse på mange områder. Ja, jeg har dit telefonnummer. Snart kender du mit. Kram med mere her fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 9. April, 2022 Før andre skriver det først: "GET A ROOM!!" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 10 timer siden: @JenniferRomantica Skønt lige at få lidt opfølgende info om det. Husker godt tråden om det før du søsatte projektet Var det så en succes, altså bortset fra "sekretær-delen" af projektet? og kører du stadig med Early Bird rabatten, eller løb det ud i sandet eller andet? Det kommer ALDRIG til at fungere for mig med lige netop Early Bird noget som helst. Jeg er udpræget B-menneske og er i forvejen nødt til at klargøre dagens første café latte dagen i forvejen fordi jeg er klodset hele formiddagen og sikkert glemmer at hedde Eva når jeg tager telefonen før ca. kl. 10:10 Jeg er i næsegrus beundring for A-mennesker I er jo nærmest Superhelte og Superheltinder, manner! Kærligst, Eva Åh, hvor skønt. Jeg er også b-menneske. Intet værd før kl. 11. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 9. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden: Før andre skriver det først: "GET A ROOM!!" And a bottle of Champagne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 10. April, 2022 Mr. Sensual skrev, for 10 timer siden: for normalt er jeg ikke så nem at regne ud. Det kræver ikke at man har læst mange af dine opslag før den del af din personlighed er fanget.. Bare så du ikke føler du er et overflødighedshorn af mystik herinde.. Måske I den virkelige verden hvor karaktertræk er sværere at fange fordi der sjældent tales om de dybere ting i total ærlighed.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 10. April, 2022 Forslag til rabatordning hvis det du vil have er bestemte kunder der kommer igen. Stik dem du gerne vil se igen og igen et klippekort på fx fem-ti klip, som udløser en eller anden bonus når man kan aflevere et fyldt klippekort. Du bestemmer selv hvem du udleverer kort til, kunden holder styr på regnskabet for dig (da denne beholder kortet) og kunden lokkes til at komme tilbage igen og igen. PS Der bør nok ikke stå "bonus-bolle-kort" eller lignende af hensyn til diskretion 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 12. April, 2022 Jeg har oplevet at få lidt rabat når den skønne har opdaget jeg er førtidspensionist og det er altså ikke noget jeg selv har bragt på banen men når hun spørger hvad jeg arbejder med så svarer jeg pligtskyldigt. I mit hoved betyder rabatten det hun gerne vil se mig igen og vores kemi er god. En rabat kan også være ydelser som normalt koster ekstra og eller tid. Jeg møder aldrig om med forventningen om rabat, prisen diskutere jeg heller ikke, synes jeg det er for dyrt tager jeg bare ikke kontakt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 12. April, 2022 (edited) AB455 skrev, den 10.4.2022 at 11:13: "bonus-bolle-kort" ARGH! Det er så godt et udtryk at jeg er NØDT til at lave sådan et! Jeg gik direkte på vistaprint og brugte 3 minutter på en overspringshandling før jeg lige skal være færdig med noget kontorarbejde jeg ikke rigtigt gider. Har ikke trykket på bestil... endnu Redigeret 12. April, 2022 af Eva Nadine 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 13. April, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, for 5 timer siden: ARGH! Det er så godt et udtryk at jeg er NØDT til at lave sådan et! Jeg sagde IKKE for fanden Men jeg må medgive at at jeg vil blive glad for at blive kaldt "lækkerlas", selvom jeg helt klart vil smide det ud med det samme Redigeret 13. April, 2022 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 13. April, 2022 (edited) @AB455 Det var ikke kun tænkt til DIG... men nu var det jo dig der fik den helt vildt geniale anti-idé Jeg har mange Lækkerlas'er i tankerne, Honey Smide det ud? Du må en tur på briksen for at forstå hvor skørt det er Nej sådan et skal gemmes i "The Dirty Drawer" eller hvor I nu end har andet der ikke er egnet for andre end egne øjne Jeg forstår det med diskretionen... kunne bare ikke holde ud jeg ikke har sådan ét på lager til særligt udvalgte. Altså du er jo allerede yndlings for mig i teorien... Ligesom sømandens yndlings er: (Og lidt for) Susanne. Birgitte og Hanne. Og Tove og Anne. Og Lissi og Kiz. For uden Agnete. Elisa og Grethe. Og Anne-Merete. Og Molly og Lis Redigeret 13. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 13. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 14 minutter siden: Smide det ud? Du må en tur på briksen for at forstå hvor skørt det er Uha... Dominans tantra... Kan næsten ikke vente Du kunne jo stille en skraldespand op ved siden af din massagebriks, så kunderne kan vise dig hvor uartige de er Men jeg kan levende forestille mig at du af alle bare må have sådan et kort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 13. April, 2022 Uh, jeg må en tur forbi Eva, bare (næsten) for at få sådan et kort 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 13. April, 2022 (edited) @Brutus Allerede? Briksen (og jeg) er booket 2 uger frem... hvis jeg klikker på bestil i dag, er de måske kommet frem selv med påskeforsinkelser i pakkeposten Måske laver jeg en variant. Hvad synes I om designet? Nåmen Hokus Pokus Rabatter i Fokus! Hvornår får vi den afsporings-vandre-pokal, snart allerede? God påske til alle. Eva PS: Har lige fået en sms fra en af "jer herinde"... der står "Hvad med raPatter i stedet for raBatter? I er jo ikke rigtigt kloge! Redigeret 13. April, 2022 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tim 66 Skrevet 13. April, 2022 (edited) Nu har jeg ikke læst debat indlæggene, undskyld da det nok allerede er sagt. Man kunne godt lægge nogen rabatter uden for myldre tid. Nu ved jeg ikke om pigen har lige travlt på dagen hvad tid det end er? Det er trals at prøve at booke tid, og den er gået til en anden! Redigeret 13. April, 2022 af Tim 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 13. April, 2022 Eva Nadine skrev, 1 time siden: @Brutus PS: Har lige fået en sms fra en af "jer herinde"... der står "Hvad med raPatter i stedet for raBatter? I er jo ikke rigtigt kloge! Jo vi er, skidt med rabatter, vi vil ha' rare Patter. Og det har du jo vist at du har 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 13. April, 2022 (edited) @Brutus "Kom forbi til en rykker - gratis Titty Twister som underholdning i badet før eller efter. Ingen rabatter, kun rapatter?" Ej nu stopper jeg mig selv før en moderator gør det @Tim Tak for dit bidrag i debatten... fortsæt endelig Citat Det er trals at prøve at booke tid, og den er gået til en anden! Det har jeg fundet en løsning på der virker for mig. For jeg forstår godt frustrationen! For min del (som Lingam massør) er det en betingelse fra min side om at man bekræfter sin booking på selve dagen senest kl. 10:00. Har man ikke gjort dét, så giver jeg tiden til en af dem der venter på en afbudstid dén dag. Så ikke-bekræftede aftaler er oftest afsat kl. 10:01-10:30 Folk der ikke kan vente den uge eller to der går før der er en ledig tid på briksen, eller som ikke KAN planlægge førend på selve dagen eller dagen før, kan jo slet ikke komme på briksen uden afbudstider. Dem er der faktisk flest af. Folk der gerne "vil til i dag". Dem ser jeg så bare ganske få af, desværre. Nogle bliver sure over deres mistede, selvom de har fået betingelserne at vide i en sms som bekræftelse af aftalen fra min side når de booker. Til dem fortæller jeg at de er velkomne til at forudbetale på Mobilepay - ikke for min skyld, for jeg har jo afsat "deres oprindelige tid" til en GLAD mand på afbuds-tid-listen. Jeg mærker jo derfor slet ingen forskel. Men for dem, kan det jo være en god service. Men med alle de "ALDRIG FORUDBETALING"-tråde der er herinde, så tør de fleste ikke første gang. Og så går der bare hurtigt "DIN SVINDLER!"-aggresivitet og andre grovheder i sms-dialogen rigtigt ofte fra deres side. Dem svarer jeg naturligvis ikke på og koder dem ind som NEJ TAK (og dato). Det vil jeg gerne undgå. For så kommer de jo ALDRIG på briksen. De er naturligvis bare frustrede, og måske er de blevet snydt af andre. Dette er et helt nyt problem for mig med grovheder, skal det lige siges. Jeg har aldrig før oplevet det i alle årene. Men det "koncept" hvor det er aktuelt, er relativt nyt (som i en uges tid eller to). Så jeg pusler stadig med at få det optimeret og gjort mere brugervenligt. Det med "der er stille mellem kl. dit og dut" er det (desværre) de færreste Kvinder i branchen der er gode til at udnytte. Jeg gjorde det før i tiden da jeg havde mere end een tid om dagen og tilbød service-sex på en vagt eller lign. Det havde jeg stor stor succes via min SMS-tjeneste (som jeg ikke har længere). Nogle Thai'er er gode til det. Nogle af dem lidt for gode måske, har jeg indtryk af. Jeg får en sms fra Domino's Pizza ofte - igår var det et eller andet tirsdags-tilbud med 2 medium pizza for 1 pizzas pris. Har spurgt mit lokale yndlings-pizzaria om jeg kan få samme tilbud hos dem en eller anden fast dag om ugen. Det sagde de ja til! Jeg ville have købt den ene pizza uanset, jo... nu køber jeg så bare to og deler den med en nabo eller nogen... mest gemmer til frokost dagen efter, fordi de er så gode. Men jeg bestiller da oftere nu, hvis jeg lige bliver akut sulten på de to "Happy Hour"-dage vi har aftalt, så er jeg hurtigere til at bestille hvis køleskabet er lidt halvtomt. Jeg synes det er en god idé du har skrevet. Især fordi jeg ved at det virker. Jeg brugte så ikke så ofte nedsat pris, på selve dagen, men mere sådan "Jeg har fået et par afbud. Kom og kys, og få en badebillet til halv pris næste gang" eller lign. Har du flere gode idéer? (Stadig ikke kun til mig men til "os" som glædespiger) Kærligst, Eva Redigeret 13. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 13. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 4 timer siden: Måske laver jeg en variant. Hvad synes I om designet? Jeg synes designet er så pænt at det kræver en særlig smuk skraldespand Fis til side. Jeg synes rigtig godt om dit design. Flere varianter til skraldespanden: "Kneppekort", "slikkekort," "klippekort til håndarbejdsbutikken", "fem gange sug giver en gang slug", "fire gange svensk af den danske, femte gang du får den spanske". Jeg stopper her da det mere og mere kommer til at ligne reklamerne på de slamsugere der kører rundt. Jeg er altså ikke sikkert på det fremmer forretningen span widgetspan widgetspan widget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg