Hop til indhold
Bagfraforfra

Er så liderlig klar og frisk på din pik!!!

Recommended Posts

Hun vil have halvdelen på MobilePay på forhånd…

Og jeg har set ihvertfald 3 forskellige annoncer på AL. På den sidste hed hun noget med Daddy…

Så tror ikke du skal sætte næsen op efter noget der, men prøv evt. at tage en for holdet :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
GP_Nyder skrev, for 3 minutter siden:

Hun vil have halvdelen på MobilePay på forhånd…

Og jeg har set ihvertfald 3 forskellige annoncer på AL. På den sidste hed hun noget med Daddy…

Så tror ikke du skal sætte næsen op efter noget der, men prøv evt. at tage en for holdet :biggrin:

Ah Ok. Der var en catch. Så er det no go

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sexede tatoveringer? - mon ikke "uet" er faldet ud:

Redigeret af Stabilizer
Billede fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 38 minutter siden:

Hun ser ellers ret lækker ud….

Jeg gad så meget godt, hun er dejlig slutty på den fede måde, men ALDRIG pengene først lige meget hvor liderlig jeg er :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
GP_Nyder skrev, for 1 minut siden:

Jeg gad så meget godt, hun er dejlig slutty på den fede måde, men ALDRIG pengene først lige meget hvor liderlig jeg er :-o

Dejlig slutty piger med store bryster er så fræk...men kun penge med ankomsten og derefter råpulleri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GP_Nyder skrev, for 23 minutter siden:

Dejlig slutty piger med store bryster er så fræk...men kun penge med ankomsten og derefter råpulleri. Lige emalet hende..håber du skriver tilbage. Hun må prøves af

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet til hende på Snapchat og hun svarer fint tilbage, men holder fast i at hun vil have halvdelen “for at vise at man er seriøs”…..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mod liderlig mænd kæmper selv sund fornuft / guderne forgæves!

Forudbetaling = NEJ TAK!

Jeg kan ikke forstå at der er nogen i 2022 som der hopper på den. 

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

I stedet for at chikanere en pige fordi hun vil have foreudbetaling hvad med IKKE at betale også gå videre med din dag. At skrive at hun er fake og scammer fordi I ikke kan overskue at betale er da klamt. Der er ikke nogen som har skrevet at hun har scammet dem. Men bare spekulation fordi I er fattig. Så find andre som ikke skal have betalinger foreude. Eller dukke op til hende med 100kr og spørg om det er nok fordi det er alt I har I hånden. Barnlige idioter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungchigga skrev, for 57 minutter siden:

I stedet for at chikanere en pige fordi hun vil have foreudbetaling hvad med IKKE at betale også gå videre med din dag. At skrive at hun er fake og scammer fordi I ikke kan overskue at betale er da klamt. Der er ikke nogen som har skrevet at hun har scammet dem. Men bare spekulation fordi I er fattig. Så find andre som ikke skal have betalinger foreude. Eller dukke op til hende med 100kr og spørg om det er nok fordi det er alt I har I hånden. Barnlige idioter.

-Nu er det jo sådan, at dem der skriver på den måde har tidligere været dem der betalte forud... Så det er ikke "bare spekulation fordi i er fattig" Jeg har naturligvis aldrig gjort det! Men følelsen må være grim -når man bliver taget i røven, af sådan en kælling;-) Alt handler om penge i dag, og snyde andre -du er måske en af dem selv? Man skal aldrig betale noget forud slet ik fis -der bliver til narefis... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungchigga skrev, for 2 timer siden:

Chikane? Stop dit tuderi prinsesse, før mascaraen løber

Beklager, men nej. Der er nul og niks tolerance for klammerter der vil ha' forudbetaling. Kendte GB-arrangører har med tiden sluppet af sted med lidt forudbetaling for at sikre deltagelse, men private piger er notoriske hustlere.
Mange en liderlig idiots dyrekøbt erfaring ligger bag vores fjendske attitude til forudbetaling. Det fremstår selvfølgeligt barnlig og fattigt, når man som en ynkelig scammer ser sin boble til lettjent indtægt briste, for hvor vover vi at danne fælles front og advare loge-brødrene mod at begå samme fejl.. Men pisse ærgerligt du, få dig et ordentligt arbejde.

.. og skulle du mod al sandsynlighed være faktisk uforstående og reelt fornærmet, er du enten kriminelt naiv, eller solidt dum. Frit valg. Begge bør være advarsels-lampen der leder dig væk fra dette univers.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungchigga skrev, for 7 timer siden:

Hvor er det skønt at du har fjernet din annonce fra annoncelight :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jo...hvem er nu idioten her?...hvis man er blevet huslet før lære man af skade. 

Desuden er jeg ikke en fattigrøv . Lægger glædelig 5 kg for 2 timer med det hele ude at blinke....bare ikke når man møder op og ingen lukker en ind eller en fake adresse mod forudbetaling.

Til Ungchigga....vi er stadigvæk nogen der ikke er helt dumme i denne leg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungchigga skrev, for 10 timer siden:

For en, bare en, eksisterende bruger, ikke nyoprettet, til at sige god for dig herinde og du vil få 100 kunder - tænk over det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og så er der ny annonce i nyt navn

https://annoncelight.dk/showad/341143

Der må være penge i det, siden de gider blive ved. Men klart, blev jeg snydt så ville jeg ikke stå frem og være den dumme

Men fik jeg noget på den dumme hos Issa, så skulle jeg nok fortælle om det

Og det er jo nok derfor vi ikke har hørt noget..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...