Hop til indhold
gangbangguy

GB i Århus d 4. okt - 23 årig dansk pige. u. gummi tilbydes

Recommended Posts

En helt almindelig studerende har længe haft en fantasi om flere fyre omkring sig, og nu udlever hun fantasien:

Den 4. okt i Århus N

kl 10.00 - 14.00

2 timer kun 1000 kr inkl kys, superfransk, megafransk og kom i ansigt

( minimum 1000 kr, lige meget hvor længe du kan )

uden gummi + 500 kr

Sms navn, tlf og tidspunkt du kan komme til 26647496 for tilmelding

Adressen bliver sendt kl 9 på dagen

se billeder her http://www.sexpiger.dk/laura23

Fra pigen:

Jeg er en flot 23 årig dansk studine, som ikke før har prostitueret mig. Jeg har haft en fantasi om flere fyre omkring mig, og har nu taget springet. Glæder mig meget. hihi

Jeg måler 173 høj, 65 kg, fast D75, og har mørkt hår. Mine billeder er helt friske, og det er 100% af mig.

Jeg har få feminine tatoveringer som er blevet fjernet fra billederne, pga jeg ikke vil genkendes. Der er ikke blevet lavet andet ved billedet.

Det er vigtigt I er søde ved mig, for jeg kan være lidt genert. Jeg vil gøre mit bedste for at tilfredsstille jer alle, og jeg ser helst der er mange omkring mig hele tiden. jeg elsker opmærksomheden, så I behøver ikke at være genert, og side i hjørnet og gemme jer :)

Vi ses til et super arrangement.

Kun seriøse henvendelser. Nej du kan ikke møde mig alene, jeg vil kun lave gangbang.

Knus Laura

________________________________________________________________________________

Til min hardcore fangruppe. Skån mig venligst fra jeres kommentar. I udstiller mere jer selv end mig.

Til eroguide brugerne, gør jeg alt hvad jeg kan for at optimerer mine arrangementer. Jeg er glad for den sidste beretning, selvom den ikke var i min favør. Jeg lærer af mine fejl.

har folk forslag eller idéer il at gøre GB i Århus/ålborg sjovere er I mere end velkommen til at skrive en PB.

Er du en pige som gerne vil lave gangbang må du også gerne skrive

kender du en pige som vil lave Gangbang må du også gerne skrive :)

I må have det godt til vi ses

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...