Kohorte 50 Skrevet 7. April, 2022 Hurtigt spørgsmål. Er det i orden at skrive anmeldelse på en Thai klinik som ikke reklamerer for ekstra, men som tilbyder det, eller er det bare noget der gås stille med? Konkret er jeg kommet i tvivl, da det var en afløser som passede butikken, og det var hende der foreslog ekstra, som parentes bemærket var super. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2022 Kohorte skrev, for 3 minutter siden: Hurtigt spørgsmål. Er det i orden at skrive anmeldelse på en Thai klinik som ikke reklamerer for ekstra, men som tilbyder det, eller er det bare noget der gås stille med? Konkret er jeg kommet i tvivl, da det var en afløser som passede butikken, og det var hende der foreslog ekstra, som parentes bemærket var super. Står der specifikt i deres annonce, at de ikke tilbyder det? I så fald, ville jeg ikke skrive det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1134 Skrevet 7. April, 2022 Nogle af thai-klinikkerne /-pigerne ønsker ikke at annoncerer med FP eller ekstra service og det samme gælder anmeldelser der beretter om ekstra service, da det stiller dem frit for hvad de ønsker at tilbyde den enkelte kunde. Dette syntes jeg du skal respekterer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kohorte 50 Skrevet 7. April, 2022 Jeg lader anmeldelsen glide. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 7. April, 2022 @Kohorte Skriv/ring og spørg dem ad. Det gjorde jeg da jeg anmeldte Apple/Surin første gang. Nu fik jeg så ikke happy ending, men jeg spurgte om det var ok at jeg skrev i anmeldelsen at jeg ikke vidste om man kunne tilkøbe det, men om andre herinde vidste det. Link til anmeldelsen for eksemplets skyld: Jeg er kommet på mange Thai massageklinikker igennem mange år. Jeg afslører gerne at jeg arbejder som glædespige, hvis det falder naturligt. Sommetider er den en rigtigt god "ice-breaker". Især hvis jeg er kommet på besøg aften, nat eller tidlig morgen og derfor ofte er stødt ind i næsten nøgne massøser, småfulde gæster og det generelt har været ret tydeligt at det ikke blot har været velværemassage på programmet. Kvinderne har ofte været meget "knudrede" og for manges tilfælde virket (sommetider meget) skamfulde overfor mig. Formentlig fordi jeg er kvinde, og de har været uforberedte på situationen. I de tilfælde har jeg sagt at jeg er sexarbejder. Det har lettet stemningen betydeligt hver gang, og i en del tilfælde har det helt sikkert resulteret i en langt mere personlig tilstedeværelse i nu'et fra massørens side. Sådan lidt "Heiiiiiii søster"-agtigt. Som kun Thai'er kan sige det Det er mit indtryk at der er STOR forskel på om de selv markedsfører det eller om andre gør det for dem. Der kan være udlejere eller naboer der ønsker de skal gå stille med dørene, og selvom de ikke kan skrive "kom ind til en spontan luksus-hånder" i vinduet, kan det jo sagtens være at de ønsker sig reklameværdien i et mere målrettet forum som dette. De eneste der ved det er dem selv, så spørg dem ad. Hvis det var en skidedårlig oplevelse, er det måske mindre relevant med hensynet til deres ønske om markedsføring. Så kan man jo bare skrive "Var forbi Tuttelut og Truntelunte i Træskogade. Fik ekstra service af Truntelunte. Det var noget værre lort." - eller hvad man nu skriver i en dårlig anmeldelse uden at afsløre så meget. Flere anmeldelser, tak Kærligst, Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 379 Skrevet 7. April, 2022 jeg skriver aldrig om, at jeg fik seksuelt mere end hvad der tilbydes i annoncen eller som er almen viden herinde. Igen er der to vigtige grunde: For det første, kan jeg bevare "illusionen" af, at jeg er udvalgt og for mere end alle I andre gør. For det andet, synes jeg, at det er helt ok, at f.eks. nogle Thai piger giver mere til udvalgte og får egen tilfredsstillelse, uden at de så skal stå til regnskab for deres veninder, andre kunder, mamasan, ægtemænd, skolebørn og deres kammerater, den pæne Danske familie de tidligere var AuPair i og hvem der ellers læser med herinde. En GRØN thai butik kan jo miste mange kunder hvis der bliver skrevet om seksuelle ydelser, selv hvis det "bare" er et håndjob. Men thaipiger bliver også liderlige (surprise) og (nogen) har svært ved at holde grænsen. Jeg har ingen lyst til at deres venlighed og liderlighed overfor mig skal have konsekvenser for dem eller deres butik fra tråden at skrive anmeldelser jmk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2076 Skrevet 7. April, 2022 (edited) Det korte svar for mig er ja. Hvis pigen tager munden fuld og samtidig tager penge for det kender hun risikoen. De 2 steder jeg besøger i byen mest har ingen annoncer og jeg har for lang tid siden skrevet om dem. Hvis jeg en dag (nu drømmer jeg) får følelsen af at jeg er den eneste skriver jeg nok ikke. Dømmer stadigvæk 8000 Redigeret 7. April, 2022 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 8. April, 2022 Hvem skriver man en anmeldelse for? De steder jeg kommer kan man aldrig vide hvad sker og ikke sker der kan være forskelligt fra gang til gang -selv om jeg som udgangspunkt har bestilt det samme. De kan have besøg af en veninde eller mene jeg skal have det på en anden måde... Jeg går efter en god oplevelse/massage. Det er ikke altid det sker. Jeg skriver ikke for at please nogen -specielt ikke bagmænd/ægtemænd/pimp. Jeg skriver udelukkende, hvis jeg mener det vedkommer andre herinde, det jeg skriver... Det tager jeg ansvaret for;-) Men da jeg efterhånden har erfaret en del gange, at det der skrives i en annonce -ikke svare til den man kan få/kan regne med man kan få ud fra deres annoncen -så har jeg slet ingen skrupler med, at være fuldstændigt ærlig -og skrive det som det er, og hvad jeg har fået ved det pågældende besøg lige meget, hvad de skriver i deres annonce... Mange fortælle jo en historie, og billederne er ikke af dem eller 20-30år ældre. Hvis jeg møder noget jeg ikke bryder mig om ved et besøg -går jeg bare igen -men det er det åbenbart ikke alle det gør... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg