Hop til indhold

Recommended Posts

Kan også tilbyde lidt

Var ved hende for lidt under et år siden.

Massagen er kedelig
Især når det er benene!
Og hun kørte kun med hendes bryster på en og det føles som det kun var nippels som rørte. Ikke ret meget tryk
Kunne næsten ikke mærke det...
Og da jeg skulle vende mig om. Sad hun lidt lang væk så det var ret så svært at røre hendes patter
Men DAMN en krop hun har! og hendes bryster er så gode! når man kunne røre ordentlig ved dem

Krop 10/10
Massage på ryg 4/10
Massage på ben 1/10
Brysterne damn top 100! så gode og faste at holde og røre ved!

Ville ønske hun gjorde mere Booby slides
Og mere tryk på
Og brugte kroppen noget mere som at kører hendes krop op og ned af en og sådan.

Men det kan jo være det ville være det man fik hvis man nu havde sagt "B2B"

Så hvis nu hun gjorde noget mere ud af den frække del
Så ville hun var en top 10!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg besøgte hende for godt et år siden, var det i en fin lejlighed i kvarteret ved Åbyen. Er interesseret i at høre om hun er blevet lidt mere intens og fræk til at massere, eller det stadig er lidt mormor-agtigt. For lækker, det er hun! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, den 18.2.2023 at 19:46:

Jeg besøgte Jesik, da hun kaldte sig Jessica. Dengang tilbød hun også sex. Det var fandme frækt, altså hendes krop.. Store lækre bryster, en fantastisk dejlig røv og en stram lækker fit krop! Alt på hende sidder simpelthen perfekt. MEN … det er også det. Ingen øjenkontakt, ingen gensidig berøring og det var ekstrem mekanisk. Jeg oplevede en meget indelukket personlighed, som ikke burde være i dette erhverv. Normalt søger jeg kemi og gensidighed, ved at spørge hvad hun godt kan lide … men intet svar fra hende. Hun ville gerne have det overstået. Hvis hun havde indlevelseevne, så var jeg stamkunde. 

hun siger ellers hun aldrig har tilbudt sex, har prøvet at overtale hende :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JensBentsen skrev, for 19 timer siden:

hun siger ellers hun aldrig har tilbudt sex, har prøvet at overtale hende :P 

Det kan jeg så fortælle, at hun har. Bare under et andet navn. Jeg glemmer aldrig de bryster, hoppende op og ned, eller i stående missonær, hvor de gyngede frem og tilbage. Virkelig et syn for guder. Men, hun er ikke særlig lidenskabelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"There are friends, there is family and then there are friends that become family" , for me Jessy it's like my sister <3 my visits in Aarhus were much relaxed knowing that I was living with such a wonderful person<3

She is extremely sexy, beautiful and well-mannered. <3

Much love  my bestie!<3 miss you 

Redigeret af Hottie

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 6 timer siden:

Det kan jeg så fortælle, at hun har. Bare under et andet navn. Jeg glemmer aldrig de bryster, hoppende op og ned, eller i stående missonær, hvor de gyngede frem og tilbage. Virkelig et syn for guder. Men, hun er ikke særlig lidenskabelig. 

ok ærgerligt hun ikke tilbyder sex mere, gad virkelig godt knalde hende, er det flere år siden eller? for har da besøgt hende i over minimum et år nu...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende.

Jeg har prøvet en del erotisk massage og når man tænker på hvor længe hun har været aktiv er jeg dybt skuffet.

Det føltes som et 15 minutters program der blev udvidet til 60.

Der gik 40 min.!! 40 min før hun rørte min ven første gang.

Alt for længe med de samme bevægelser ved b2b - det var nærmest komisk.

Læg hertil at der var 0 smil... meget lille indlevelse.

Hun er venlig og man bliver bestemt informeret om hendes grænser i forhold til berøringer inden næste fase, hvilket er fint, men gør det nu lidt gilende og med et smil.

For mig virker hun til at være irriteret på sit arbejde og virker udbrændt.

/ Western 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...