Hop til indhold

Marie Sommer Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej,

besøgte en pige der har været i Aarhus flere gange på det sidste. Annoncen er desværre slettet, hun aktiverer den nok kun når hun er på.

Nem kontakt per sms, mødte hende i et hotel i centrum, tæt på domkirken.

Hun er ikke ret høj, smilende og sød. Store naturlige bryster, hun er dansker. 25 år skal nok passe.

Vi aftalte 30 min til 1200 kr. Kan afslører at hun leverer varen og er indlevende og aktiv. Virker til at nyde hendes bijob.

Går derfra med et smil.

Jeg kan kun anbefale hende, glemte at spørge, hvornår hun kommer igen.

Skrevet
torbenb skrev, for 5 timer siden:

Hej,

besøgte en pige der har været i Aarhus flere gange på det sidste. Annoncen er desværre slettet, hun aktiverer den nok kun når hun er på.

Hun er ikke ret høj, smilende og sød. Store naturlige bryster, hun er dansker. 25 år skal nok passe.

Vi aftalte 30 min til 1200 kr. Kan afslører at hun leverer varen og er indlevende og aktiv. Virker til at nyde hendes bijob.

Går derfra med et smil.

Der er flere dårlige anmeldelser fra Ålborg hvor hun tog imod hjemme. Nok derfor hun er i Århus nu!

Skrevet
HMA skrev, for 15 timer siden:

Der er flere dårlige anmeldelser fra Ålborg hvor hun tog imod hjemme. Nok derfor hun er i Århus nu!

Der er heldigvis også gode. Så det er ikke derfor jeg er rykket - og hvis man vil læse det dårlige eller gode, så dukker jeg op når man søger på mit navn! 

Redigeret af Marie M

Skrevet
torbenb skrev, for 20 timer siden:

Hej,

Går derfra med et smil.

Hej, 

Tusind tak for din søde anmeldelse! Det varmer på en kold fredag. 

Er glad for du gik derfra med et smil på læben. 

Du er mere end velkommen næste gang jeg er i Århus her i april. 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Siden jeg nu er blevet fan - kan men ej følge dig længere på insta ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.