Hop til indhold

Recommended Posts

Først besøg. 

Tog chancen og skræv til den annoncere. 

https://annoncelight.dk/showad/268275

Fik hurtigt svar tilbage på sms'en. Aftale tid til dagen efter. 

Hun er djelige i møde kommen, forstår at skaber en behagelig stemning. Ved lidt hygge snak, blide berøringer og i sin væremåde. 

Så jeg syntes det var et super dejlig besøg, og  godt kunne tænke mig at besøge hende igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende. 

Synes hun er i den dyre prisklasse med 1300 for 1/2 time og 1800 for for 3/4 time -   kunne måske gå, hvis annoncen var retvisende og man var til purunge piger.

Jeg vil skyde hendes alder til nærmere de 30 år og hun har også fået lidt mere sul på kroppen end de 50 kg som 21-årig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klinge skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har også besøgt hende. 

Synes hun er i den dyre prisklasse med 1300 for 1/2 time og 1800 for for 3/4 time -   kunne måske gå, hvis annoncen var retvisende og man var til purunge piger.

Jeg vil skyde hendes alder til nærmere de 30 år og hun har også fået lidt mere sul på kroppen end de 50 kg som 21-årig

Her må jeg så lige indskyde noget, før negative rygter bliver spredt unødvenidgt. jeg har besøgt lea sammen med emma et par gange, når de tilbyder trekanter. jeg må give dig ret i at Lea  nok ikke er 21 år mere, men at sige hun har fået sul på kroppen synes jeg faktsk er skræmmende. måske hun vejer 53-55 kilo og ikke 50, men hun er bestemt stadig en super slank pige og medmindre man forventer et barns krop ville man næppe sige hun var andet end slank. og hvad prisen angår kan man jo bare finde en der er billigere :) 

Redigeret af Frederik82

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...