goodfuck 63 Skrevet 7. April, 2022 At dømme efter annoncerne i Annoncelight er der en overflod at nye skønne Thai piger, og jeg har hverken tid eller penge til at forsøge at komme igennem dem alle. Derfor dette råb om hjælp, hvem kan anbefales? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 7. April, 2022 Der er mange med falske billeder lige nu! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 63 Skrevet 7. April, 2022 lille_peter skrev, for 12 minutter siden: Der er mange med falske billeder lige nu! Jamen det gør det jo ikke nemmere at finde noget godt og dejligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 7. April, 2022 goodfuck skrev, for 44 minutter siden: Jamen det gør det jo ikke nemmere at finde noget godt og dejligt. Nej, men det gør det nemmere at undgå skuffelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 63 Skrevet 7. April, 2022 Til alt held ser jeg, at det er ikke den type kvinder jeg søger efter. På den anden side har det komikken gjort det nemmere ar finde den dejligst Thai kvinde blandt de nytilkommende i Vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 7. April, 2022 goodfuck skrev, for 28 minutter siden: Til alt held ser jeg, at det er ikke den type kvinder jeg søger efter. På den anden side har det komikken gjort det nemmere ar finde den dejligst Thai kvinde blandt de nytilkommende i Vejle Kig efter Beer. Ten eller Bow 8000 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 113 Skrevet 7. April, 2022 Helt klart Beer hun er en ener 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 63 Skrevet 8. April, 2022 Tak for råd, men hverken Beer, Ten elle Bow er nye, selvom det er da dejligt Beer er tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg