Hop til indhold
Denfrækkejyde

Fræk kvinde søges

Recommended Posts

Hej med jer

Håber I kan hjælpe mig.

For nogle måneder siden besøgte jeg en rigtig mega frækt kvinde på hotel i Hvidovre. Konceptet var kontakt på mobil og så nøgle i kuvert ud af vinduet på hotellet. Hun var gudesmuk og fræk og dejlig. Nåede kun at besøge hende denne ene gang. Hun havde en veninde som nogle gange også var med. Hende har jeg også besøgt 1 gang og leder efter hende også. De var begge to så smukke og dejlige. Så pls hjælp mig med at finde hende/dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denfrækkejyde skrev, for 4 timer siden:

Hej med jer

Håber I kan hjælpe mig.

For nogle måneder siden besøgte jeg en rigtig mega frækt kvinde på hotel i Hvidovre. Konceptet var kontakt på mobil og så nøgle i kuvert ud af vinduet på hotellet. Hun var gudesmuk og fræk og dejlig. Nåede kun at besøge hende denne ene gang. Hun havde en veninde som nogle gange også var med. Hende har jeg også besøgt 1 gang og leder efter hende også. De var begge to så smukke og dejlige. Så pls hjælp mig med at finde hende/dem

Giver ingen mening. " Nåede kun at besøge hende denne ene gang" og "Hun havde en veninde som nogle gange også var med"

Men det lyder måske lidt som Exchange student. https://annoncelight.dk/showad/285059

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denfrækkejyde skrev, for 5 timer siden:

Håber I kan hjælpe mig.

jeg har hjulpet dig ved at bede admin om at flytte dit indlæg til efterlysninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...