Hop til indhold

Fræk kvinde søges

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Håber I kan hjælpe mig.

For nogle måneder siden besøgte jeg en rigtig mega frækt kvinde på hotel i Hvidovre. Konceptet var kontakt på mobil og så nøgle i kuvert ud af vinduet på hotellet. Hun var gudesmuk og fræk og dejlig. Nåede kun at besøge hende denne ene gang. Hun havde en veninde som nogle gange også var med. Hende har jeg også besøgt 1 gang og leder efter hende også. De var begge to så smukke og dejlige. Så pls hjælp mig med at finde hende/dem

Skrevet

Tror de fleste herinde søger en fræk kvinde. 

Skriv i overskriften hvilken type og hvilken by eller område du søger, der er langt fra Skagen til Rødby

Skrevet
Denfrækkejyde skrev, for 4 timer siden:

Hej med jer

Håber I kan hjælpe mig.

For nogle måneder siden besøgte jeg en rigtig mega frækt kvinde på hotel i Hvidovre. Konceptet var kontakt på mobil og så nøgle i kuvert ud af vinduet på hotellet. Hun var gudesmuk og fræk og dejlig. Nåede kun at besøge hende denne ene gang. Hun havde en veninde som nogle gange også var med. Hende har jeg også besøgt 1 gang og leder efter hende også. De var begge to så smukke og dejlige. Så pls hjælp mig med at finde hende/dem

Giver ingen mening. " Nåede kun at besøge hende denne ene gang" og "Hun havde en veninde som nogle gange også var med"

Men det lyder måske lidt som Exchange student. https://annoncelight.dk/showad/285059

Skrevet
Denfrækkejyde skrev, for 5 timer siden:

Håber I kan hjælpe mig.

jeg har hjulpet dig ved at bede admin om at flytte dit indlæg til efterlysninger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.