Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Medeea - Østerbro

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Medeea

Jeg havde i går fornøjelsen af 45 min. massage af Medeea. Og oplevelsen var måske endnu bedre en de mange andre gange jeg har besøgt hende, selvom det hver gang har været en stor glæde at besøge hende. Hendes massage er af tantrisk karakter og selv mens jeg lå på maven kunne hun få mig til at ryste over hele kroppen i ekstase. Hun er virkelig dygtig og professionel og god til det hun laver - som i min verden kan være bedre end sex.

Jeg gik i øvrigt præcis 45 min. efter at jeg kom, hvilket også er den tid jeg bestilte.

For 900 kr. får du ganske enkelt ikke en større nydelse nogen steder.

Redigeret af Rust in Peace

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder godt. Det var også min oplevelse ved første besøg for nogen tid siden.

Men det sidste besøg var med ringe udbytte. Det kan altså svinge en del med betjeningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Senor skrev, for 3 timer siden:

Det lyder godt. Det var også min oplevelse ved første besøg for nogen tid siden.

Men det sidste besøg var med ringe udbytte. Det kan altså svinge en del med betjeningen.

Jeg tror også det handler meget om, hvad man forventer. Der ingen tvivl om at hun har en professionel attitude og har klare grænser og at fokus er 100% på din nydelse. Så forvent ikke en GFE - oplevelse, men en helt vildt erotisk massage, som virkeligt formår at pirre dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and

Jeg synes også hun svinger noget. En dag er hun sød og åbnen og en anden noget stram i betrækket. Bundniveauet er ikke vildt godt men heller ikke dårligt. Topniveauet er rigtigt godt. 
Jeg ved ikke hvad hulan der giver disse svingninger, jeg synes jeg er nogenlunde den samme når jeg ankommer….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders-and skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes også hun svinger noget. En dag er hun sød og åbnen og en anden noget stram i betrækket. Bundniveauet er ikke vildt godt men heller ikke dårligt. Topniveauet er rigtigt godt. 
Jeg ved ikke hvad hulan der giver disse svingninger, jeg synes jeg er nogenlunde den samme når jeg ankommer….

Holder hendes fotos - hun ser lækker ud? Og hvordan med hendes superfranske, hvis nogen har prøvet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Mister Swingking skrev, for 16 minutter siden:

Holder hendes fotos - hun ser lækker ud? Og hvordan med hendes superfranske, hvis nogen har prøvet

Hun er flot, ca som på billederne 

hendes superfranske er godt men ikke verdensklasse 

hendes hj er verdensklasse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Anders-and skrev, 1 time siden:

Hun er flot, ca som på billederne 

hendes superfranske er godt men ikke verdensklasse 

hendes hj er verdensklasse 

Er helt enig. Hendes superfranske er godt, men hun bruger desværre ikke så lang tid på det. For mig er det helhedsoplevelsen - berøringerne, synet af hende - det gør hun virkelig godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Rust in Peace skrev, for 2 timer siden:

Er helt enig. Hendes superfranske er godt, men hun bruger desværre ikke så lang tid på det. For mig er det helhedsoplevelsen - berøringerne, synet af hende - det gør hun virkelig godt. 

Jeps. Det er primært fordi det er et kort blow og så tilbage Til hånden .) men det er heller ikke super sloppy, og tilmed er det en smule mekanisk. Så jeg synes hendes hj er bedre en sf 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Kan ganske enkelt ikke få kontakt til hende, selvom annoncen er aktiv. Nogen der har haft heldet med sig den seneste uges tid?

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 20 timer siden:

Kan ganske enkelt ikke få kontakt til hende, selvom annoncen er aktiv. Nogen der har haft heldet med sig den seneste uges tid?

Jeg fik kontakt så sent som her til formiddag - og besøgte hende til en herlig omgang på 90 min med superfransk. Hun er virkelig dygtig, fræk og lækker...skøn lille (læs lille!) barm...men sikke en krop! Ærgerligt at hun ikke tilbyder hele pakken, så havde jeg tilkøbt det med det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, den 2.9.2022 at 18:01:

Jeg fik kontakt så sent som her til formiddag - og besøgte hende til en herlig omgang på 90 min med superfransk. Hun er virkelig dygtig, fræk og lækker...skøn lille (læs lille!) barm...men sikke en krop! Ærgerligt at hun ikke tilbyder hele pakken, så havde jeg tilkøbt det med det samme.

Tror hun er begyndt at tilbyde hele pakken nu - der er i hvert fald noget der tyder på det ud fra annoncen. Nogen der gr været forbi og kan give en melding on det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 9 timer siden:

Tror hun er begyndt at tilbyde hele pakken nu - der er i hvert fald noget der tyder på det ud fra annoncen. 

Hvad tænker du spesielt på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 16 timer siden:

Tror hun er begyndt at tilbyde hele pakken nu - der er i hvert fald noget der tyder på det ud fra annoncen. Nogen der gr været forbi og kan give en melding on det?

Det står der da intet om..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besked fra Medeea…

I do only massage Bj prostata massage lingam B2B tantra erotic

I don t do sex

Så er det afklaret :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 3 timer siden:

Besked fra Medeea…

I do only massage Bj prostata massage lingam B2B tantra erotic

I don t do sex

Så er det afklaret :) 

Hmm… der står ellers “hot new sevices” og forleden stod der “danish + 69 - 500 kr.”. Men det varede åbenbart ikke så længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også lige været der. Hun er ret skøn , virkelig en elegant pige , med hænderne skruet rigtgt på. Tror ikke hun tilbyder andet end massagen og det super franske. Man kan røre under massage delen og der blev jeg ret tændt og forespurgte om yderligere , hvilket pænt blev afslået , måske på grund af kemi, who knows. Men hendes HJ er verdensklasse og hun har virkeligt stil , jeg fik en virklig god behandling til en rigtig fornuftig pris (45 min - 900).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også forbi for et par uger siden. Hun er en mester i pirring. Eneste anke at jeg kom lidt hurtigere end beregnet og det sluttede ligesom der, så jeg fik ikke brugt den fulde time... men jeg skal forbi igen en dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...