Hop til indhold
Eventyreren

ÅRHUS VICTORIA, LADYBOY

Recommended Posts

den er der stadig . . . ingen der har været der?

 

Jeg har besøgt hende adskillige gange (senest i oktober 2013) og også skrevet om det tidligere her på forum. Se her:

 

>www.eroguide.dk/forum/topic/16576-victoria-ladyboy/?hl=victoria

>www.eroguide.dk/forum/topic/15985-anbefaling-af-ladyboy-eller-shemale-til-en-begynder/?hl=victoria

>www.eroguide.dk/forum/topic/11290-victoria-ladyboy-aarhus/?hl=victoria

>www.eroguide.dk/forum/topic/8218-ladyboy-århus/?hl=victoria

 

Jeg kan kun gentage mig selv fra tidligere. Hun er utrolig sød og kærlig og har altid givet mig 100% GFE oplevelse. Hun er thai, ca. 170-175 cm høj, slank af bygning, sort hår, medium størrelse pik (der fungerer), både aktiv og passiv. Hun er meget feminin af væremåde, men dog ikke specielt feminin af udseende når først tøjet kommer af. Hun har således ingen bryster. Jeg kan dog kun varmt anbefale hende, baseret på de gode oplevelser jeg har haft med hende gennem tiderne (vel ca. 6-7 gange efterhånden). Pris: jeg har typisk givet 1000 kr. for en times tid.

 

Der findes mig bekendt ingen billeder af hende på nettet.

 

Nu er udvalget af thailandske ladyboys jo absolut ikke noget at prale af her i det midtjyske. Tør jeg anbefale en ferie til Thailand i stedet? :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...