TommyHansen 2973 Skrevet 12. Maj, 2022 Hedonis skrev, den 6.4.2022 at 15:24: 2. Mange møder med en ung pige på et kollegium i Århus. Hun kaldte sig Sille og gav blowjob med slug mens hun sad på sengekanten og fyren var bag lukket dør på toilettet. Også samleje. Engang havde hun en veninde med så jeg fik dobbelt blow. Veninden var klart urutineret og var stakåndet og rødkindet af bare spænding. Det blev jeg så også. Det var fandme frækt. Begge med bind for øjnene. 3. En ung kvinde som skrev at hun var sygeplejerske (eller studerende) i et lejlighedkompleks i Århus N. Aftale med fyren, betaling og hun lå i sengen. Blow og eller 69 og samleje. Hun med bind for øjnene 4. Samme koncept som 3. - bare i den velbjærgede del af byen, men huset kunne være lånt eller lejet til formålet. Også ret frækt med en gigantisk udløsning der skulle ramme munden, men kom alle andre steder også (på masken, i håret, på puden. Hun var selv mega ophidset over legen, ingen tvivl. 5. Den frækkeste, som også gav mig en præmie for bedste sexhistorie på Eroguide var også seance, virkelig flot iscenesat i en parterre lejlighed. Kvinden lå i en himmelseng med bind for øjnene, langt lyst hår slået ud og lå udover sengekanten. Musik i rummet. Jeg skulle røre hende blidt mens jeg selv onanerede og skulle komme i munden så hun kunne sluge det. Var et åbent arrangement hvor flere kunne være med samtidig, men jeg var alene med hende. Det var både smukt, rørende og totalt liderligt. Jeg husker tydeligt din beskrivelse af det sexuelle møde, som blev belønnet for at være den bedste sexhistorie. Navnlig fordi jeg et stykke tid forinden havde mødt den samme pige til et gangbang-arrangement i Vejle, hvor hun også havde været centrum for ufatteligt mange liderlige mænds begær. Dog uden blindfold. Også fortællingen om kollegiepigen i Århus finder jeg meget fræk. Tænk sig, at man mange gange i træk kan være sammen med en ung pige på den måde, og både have samleje med hende og få hende til at sluge din ladning. Fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 970 Skrevet 12. Maj, 2022 TommyHansen skrev, for 14 timer siden: Jeg husker tydeligt din beskrivelse af det sexuelle møde, som blev belønnet for at være den bedste sexhistorie. Tak for anerkendelsen @TommyHansen! Ja det var i sandhed et fræk og faktisk dybt rørende møde - ikke mindst fordi jeg finder det smukt når et par har så meget tillid til hinanden at de tør udleve deres fantasier sammen. I øvrigt vandt jeg en time sammen med en meget lækker ung kvinde, som faktisk var på vej ud af business og jeg blev således den sidste. Hun skrev selv til mig og aftalte mødet, fordi hun var træt af at ingen gjorde noget for at tildele mig præmien officielt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 13. Maj, 2022 (edited) Hedonis skrev, for 14 timer siden: Tak for anerkendelsen @TommyHansen! Ja det var i sandhed et fræk og faktisk dybt rørende møde - ikke mindst fordi jeg finder det smukt når et par har så meget tillid til hinanden at de tør udleve deres fantasier sammen. I øvrigt vandt jeg en time sammen med en meget lækker ung kvinde, som faktisk var på vej ud af business og jeg blev således den sidste. Hun skrev selv til mig og aftalte mødet, fordi hun var træt af at ingen gjorde noget for at tildele mig præmien officielt! Ja, som skæbnen ville det, så mener jeg også, at den unge pige, der var " på vej ud af business" også er en af dem, som jeg har haft glæden af at møde til et par GB-arrangementer - og du bør føle dig meget beæret over, hvis du var den sidste gentleman, som hun tog under kærlig behandling. Ligesom det siger noget om hendes generøsitet, at hun selv tog kontakt til dig, eftersom ingen andre gjorde sig den ulejlighed at meddele dig, at du havde vundet. Redigeret 13. Maj, 2022 af TommyHansen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligJyde 23 Skrevet 18. September, 2022 Ved nogle om hun kan mødes andre steder ? Kan se annoncen indimellem dukker op kortvarigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligJyde 23 Skrevet 23. Februar, 2023 Har nogle været her for nylig? Kan se der indimellem er 2 tøser nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 673 Skrevet 24. Februar, 2023 Hedonis skrev, den 7.4.2022 at 15:56: Tak for fine svar. Tænker at jeg kunne have udeladt de mange beskrivelser af tidligere erfaringer, men det skulle blot tjene til at forstå min fascination af dette lille spil. Jeg føler mig egentlig rigtig godt tilpas i de situationer, hvor jeg på den måde er anonym og ikke bliver vurderet på fx. alder eller udseende og derfor føler en vis frihed i mødet. Andre gange og med andre kvinder er det helt sikkert ligegyldigt. For at slå noget fast. Jeg ønsker ikke overhovedet at bruge den viden (hvis hun er den jeg tror) til noget som helst andet end min egen "overraskelse" og stimulerede fantasi. Kunne aldrig finde på at skade hverken hende eller mig selv for den sags skyld, ved at afsløre det for nogen. Min umiddelbare konklusion bliver, at det nok er værre for hende end for mig, hvis hun fandt ud af at jeg har været sammen med hende, så hvis det bliver til endnu et møde må jeg være forsigtig med ikke at give hende noget der kan afsløre min identitet. Jeg finder det absolut pirrende at gøre det med hende. Hvis du har valgt at genbesøge hende, så sørg for at hun forbliver tryg. Altså at hun forbliver anonym og diskretionen overholdes. Og ja det er et frækt koncept Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg