Hop til indhold
Guest Henessy

Dele info eller måske dele en

Recommended Posts

Guest Henessy

Hejsa.

 

Er der nogen som har en sød pige. Fra Sjælland som tager i mod der hjemme de har lyst til at dele som de har haft gode oplevelser med? Jeg har ledt og ledt men synes 98% af dem man møder er useriøse.

 

Meget gerne nogen som ikke er overvægtig og ser lidt godt ud. Håber i kan hjælpe en broder ud.

 

Er der en som ønsker at prøve 2 mænd på engang er jeg også frisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Henessy skrev, den 6.4.2022 at 14:59:

Hejsa.

 

Er der nogen som har en sød pige. Fra Sjælland som tager i mod der hjemme de har lyst til at dele som de har haft gode oplevelser med? Jeg har ledt og ledt men synes 98% af dem man møder er useriøse.

 

Meget gerne nogen som ikke er overvægtig og ser lidt godt ud. Håber i kan hjælpe en broder ud.

 

Er der en som ønsker at prøve 2 mænd på engang er jeg også frisk.

Tænk hvis nogen delte din datters kontakt info, ville det være i orden med dig  ? Men jeg er frisk, du får et nr. af mig og jeg får din datters nr. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da et mærkeligt svar at komme med og helt ude af kontekst.

Hvorfor i alverden kommer "datter" ind i samtalen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henessy
aarhus62 skrev, 1 time siden:

Tænk hvis nogen delte din datters kontakt info, ville det være i orden med dig  ? Men jeg er frisk, du får et nr. af mig og jeg får din datters nr. :-)

Jeg har ingen datter, så den risiko tør jeg godt løbe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henessy
xv. skrev, for 18 timer siden:

Hejsa.

Jeg kan muligvis godt hjælpe dig, kan vi tage den i privat?

Jeg har sendt dig en besked ven. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
xv. skrev, den 8.4.2022 at 08:30:

Det var da et mærkeligt svar at komme med og helt ude af kontekst.

Hvorfor i alverden kommer "datter" ind i samtalen?

Du kan ikke se det uetiske i at dele nr. på en ung sugardate, som ikke har kontaktet dig, men som nogen ukritisk deler med andre mænd..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er slet ikke det, det handler om. 

Det handler om at selv om sidder her som internetkriger skal man stadig opføre sig ordentligt og have situationsfornemmelse.

Jeg kan på ingen måder forstå du bringer ordet datter med ind i samtalen, det havde intet med tråden at gøre.

Du skriver her efterfølgende "Du kan ikke se det uetiske i at dele nr. på en ung sugardate, som ikke har kontaktet dig, men som nogen ukritisk deler med andre mænd"

Og er det sådan du føler skal du da endelig skrive det...... men lad være med den insestiøse udtalelse, det er grimt og høre ingen steder hjemme.

 

Og for at svare dig på dit spørgsmål:

Igen har det noget med moral og situationsfornemmelse.

Jeg været på SD siden, siden startede og jeg har været swinger miljøet i rigtig mange år.

Der er mange piger der tænder på at være sammen med to eller flere mænd, eller par der ønsker en ekstra mand.

Og jeg tror ikke de fleste er useriøse, de nok nærmere utrygge ved masse grimme og vulgære tilnærmelser.... og det gør de bakker.

Personligt kunne jeg aldrig finde på at dele privat kontakt information til nogen eller med nogen, uden en forgående accept.

Via den her tråd er der et par fyre der har skrevet til mig, mit netværk er stort og jeg kender mange, så derfor var det ret let for mig at sende deres forespørgsel videre.

Hvis pigen vil i kontakt med dem, så skriver hun til dem eller beder mig om at give eks. hendes snap videre.

Men aldrig uden hendes tilladelse..... og hvem ved måske er jeg selv heldig og være med som ekstra mand på en af aftalerne.

For jeg syntes det er fucking frækt at dele en fræk pige der nyder opmærksomheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
xv. skrev, for 3 timer siden:

Det er slet ikke det, det handler om. 

Det handler om at selv om sidder her som internetkriger skal man stadig opføre sig ordentligt og have situationsfornemmelse.

Jeg kan på ingen måder forstå du bringer ordet datter med ind i samtalen, det havde intet med tråden at gøre.

Du skriver her efterfølgende "Du kan ikke se det uetiske i at dele nr. på en ung sugardate, som ikke har kontaktet dig, men som nogen ukritisk deler med andre mænd"

Og er det sådan du føler skal du da endelig skrive det...... men lad være med den insestiøse udtalelse, det er grimt og høre ingen steder hjemme.

 

Og for at svare dig på dit spørgsmål:

Igen har det noget med moral og situationsfornemmelse.

Jeg været på SD siden, siden startede og jeg har været swinger miljøet i rigtig mange år.

Der er mange piger der tænder på at være sammen med to eller flere mænd, eller par der ønsker en ekstra mand.

Og jeg tror ikke de fleste er useriøse, de nok nærmere utrygge ved masse grimme og vulgære tilnærmelser.... og det gør de bakker.

Personligt kunne jeg aldrig finde på at dele privat kontakt information til nogen eller med nogen, uden en forgående accept.

Via den her tråd er der et par fyre der har skrevet til mig, mit netværk er stort og jeg kender mange, så derfor var det ret let for mig at sende deres forespørgsel videre.

Hvis pigen vil i kontakt med dem, så skriver hun til dem eller beder mig om at give eks. hendes snap videre.

Men aldrig uden hendes tilladelse..... og hvem ved måske er jeg selv heldig og være med som ekstra mand på en af aftalerne.

For jeg syntes det er fucking frækt at dele en fræk pige der nyder opmærksomheden.

Du må forklare mig hvad insestiøse udtalelse betyder, jeg kan hverken finde det på google, el. div ordbøger ? 

Jeg har også været på sd i 8-9 år, og har aldrig delt nogens nr. - det mener jeg er dårlig stil !

og dit store netværk, det lyder lidt alfons agtigt - men sådan ser vi jo forskelligt på moral og anstændig adfærd..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er vi enige om en alfons formål er at berige sig selv ved salg af “hans” kvinder.

jeg har aldrig og kunne aldrig finde på at berige mig selv på en kvindes bekostning, hverken ved noget seksuelt, eller andet. 

Hvordan du tolker tingene må stå for egen regning. 

Hvis begge parter er enige om at udveklse kontakt info kan jeg ikke se problemet. 

og hvis jeg tilfældigvis kan se en fyr efterlyse noget jeg kan være behjælpelig uden det kræver alverden af mig, så gør jeg det. 
men gør det kun som tidligere beskrevet med den anden parts velsignelse og accept, i det tilfælde en kvinde. 
 

heldigvis er der ingen der tvinger dig til at kontakte mig privat eller på anden vis indlede noget med mig …. Så mon ikke det går ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
xv. skrev, for 2 timer siden:

Er vi enige om en alfons formål er at berige sig selv ved salg af “hans” kvinder.

jeg har aldrig og kunne aldrig finde på at berige mig selv på en kvindes bekostning, hverken ved noget seksuelt, eller andet. 

Hvordan du tolker tingene må stå for egen regning. 

Hvis begge parter er enige om at udveklse kontakt info kan jeg ikke se problemet. 

og hvis jeg tilfældigvis kan se en fyr efterlyse noget jeg kan være behjælpelig uden det kræver alverden af mig, så gør jeg det. 
men gør det kun som tidligere beskrevet med den anden parts velsignelse og accept, i det tilfælde en kvinde. 
 

heldigvis er der ingen der tvinger dig til at kontakte mig privat eller på anden vis indlede noget med mig …. Så mon ikke det går ;-)

hvad betyder "insestiøse udtalelse"  - kan du ikke fortælle mig det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...