Hop til indhold
Guest Jabe

Nogen der har prøvet hende

Recommended Posts

Jabe skrev, for 15 minutter siden:

Nogen der har været forbi hende her? Synes stedet ser lidt mystisk uden efter hun sendte mig adressen, så skal bare være sikker. Kan nemlig se der er andre der melder noget mistænkeligt på adressen, men bare ikke med den pige.

Er det Eva i Brabrand du mener?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jabe
Benjamin skrev, for 12 minutter siden:

Er det Eva i Brabrand du mener?

Ved ikke om hun hedder Eva

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jabe skrev, for 1 minut siden:

Ved ikke om hun hedder Eva

Det er det første ord i hendes annonce. Ikke meget du har læst :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jabe
Grabbing skrev, for 5 minutter siden:

Det er det første ord i hendes annonce. Ikke meget du har læst :D

Sorry, blev bare opslugt af de lækre billeder og skrev til hende :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jabe skrev, for 2 timer siden:

Sorry, blev bare opslugt af de lækre billeder og skrev til hende :D 

Selvom du er liderlig, så gør dig lidt mere umage med overskriften, så er der større chance for et svar ;)

Der er allerede en tråd om hende 

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
lille_peter skrev, for 1 time siden:

så gør dig lidt mere umage med overskriften, så er der større chance for et svar

Trods en er de ringeste og alligevel mest brugte Overskrifter (nogen som kender hende) 

Fik han alligevel hjælp fra 4 herinde til at læse og lede efter svar indenfor 5 minutter, godt gået men sådan er vi heldigvis så forskellige, jeg var nok faldet fra allerede pga overskriften men da godt der er nogen som vælger at hjælpe, trods mangel på samme :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 39 minutter siden:

Trods en er de ringeste og alligevel mest brugte Overskrifter (nogen som kender hende) 

Fik han alligevel hjælp fra 4 herinde til at læse og lede efter svar indenfor 5 minutter, godt gået men sådan er vi heldigvis så forskellige, jeg var nok faldet fra allerede pga overskriften men da godt der er nogen som vælger at hjælpe, trods mangel på samme :rolleyes:

Hvorfor gjorde du så ikke det?

Hvis man ikke synes om overskriften, men alligevel er nysgerrig, og ikke har noget at byde ind med, kan man jo også bare vælge at tie stille :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrev til hende, tror ikke det er ikke hende på billederne. Spurgte om hun havde piercinger til hvilket hun svarede nej. Spurgte så hvem det var på billederne uden at høre mere fra hende, så måske nok en fake. hvis nogen har anden info så meld gerne ind. det var ellers et ok tilbud jeg fik, 30 min sex incl. dildo og anal til hende .

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 22 timer siden:

Selvom du er liderlig, så gør dig lidt mere umage med overskriften, så er der større chance for et svar ;)

Der er allerede en tråd om hende 

MortenKok fandt nok ikke denne da Joey Joe Joe heller ikke have ulejliget sig med at skrive at dt handlede om Eva

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...