Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Nina (eller her Nina) i mandags. Adressen står i annoncen - så der er ingen grund til at spørge om det :). Der er også lidt forvirring om priserne i de 2 forskellige annoncer.

Har ikke fundet anmeldelser af hende selvom hun påstår det er anden gang hun er i København.

Så det var ikke med store forventninger jeg mødte op til aftalen, men endte med at blive blæst helt over:

1) Jeg synes hun er over-ordentlig smuk  (det er subjektivt), men havde ikke fået den opfattelse fra en del af billederne (og de flotteste billeder troede jeg var model billeder af andre).

2) Hun leverede en GFE oplevelse i særklasse.

3) Havde jeg bare mødt hende da jeg var ung  <3<3<3.

Jeg havde bestilt 1 time til hendes standard-pris, så var lidt usikker på om det var inklusiv "blow uden kondom" (hvilket det så åbenbart var).

Efter endt brusebad kom jeg ind til hende og hun bad mig om at ligge mig ned på sengen, og spurgte om jeg ville slikke hende (og hvem siger nej til det).

Så hun lagde sig oven på mig til en 69 med det samme. Det var en gude-oplevelse med hendes smukke kusse lige over mit ansigt, og hun smagte dejligt.

Efter et stykke tid endte det så med missionær-stillingen, hvor det så lykkedes mig at komme. Selvom jeg var helt overvældet, var jeg også lidt nervøs så

havde problemer med rejsningen - men det var ihverfald ikke hendes skyld).

Så lå vi og havde lidt small-talk - hendes engelske er fint. Jeg endte med at slikke hende igen - og måske var det skuespil at hun kunne lide det/kom, men så var det godt lavet).

Hun tilbød selvfølgeligt samleje igen, men efter at have kommet allerede en gang og pga. lidt nervøsitet måtte jeg indrømme at det kunne jeg nok ikke. Så prøvede

vi lidt masturbation, men nej - heller ikke det virkede.

Kommer jeg igen - ja vil prøve allerede i denne uge, og også i næste, og næste igen. Og så bliver det ihverfald med knald på :P.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Virker lidt kontraproduktivt st møde op til en aftale med en GP uden de store forventninger.

Er altid selv meget positivt stemt nå jeg efter omhyggeligt at valgt en GP.

Det viser sig meget hurtigt efter at jeg møder hende, om jeg går videre eller går igen, snyde foto, pigen virker uoplagt eller hun synes bare ikke at jeg skal være sammen med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
horny69 skrev, for 9 timer siden:

3) Havde jeg bare mødt hende da jeg var ung  <3<3<3.

Jeg kender ikke din alder, men mon hun var født da du var ung? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.

Tror du skal være glad for ikke at have mødet hende da du var ung, for så skulle vi vist have ringet til politiet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 12 timer siden:

Jeg kender ikke din alder, men mon hun var født da du var ung? :rolleyes:

Nej, det det var hun  nok ikke :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 11 timer siden:

Tak for en god anmeldelse.

Tror du skal være glad for ikke at have mødet hende da du var ung, for så skulle vi vist have ringet til politiet ;-)

Så sandt så sandt. Men tanker straffes ikke -_-

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...