Hop til indhold
pacer

Ukrainske kvinder udnyttet

Recommended Posts

It is unforgivable when you take advantage of people who are in such a vulnerable position as the Ukrainians are now.
A similar story happened last week in Germany in Ba-Wü, where 6 Ukrainian women were affected.... and I think such stories could unfortunately happen more often now...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Føj for satan,  lang lang lang ubetinget fængselsstraf og udvisning (hvis de kan udvises) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, den 5.4.2022 at 20:00:

Det kan være meget svært at gennemskue men lad os gøre et forsøg, det gælder naturligvis alle kvinder.

https://www.bt.dk/krimi/ukrainske-kvinder-udnyttet-til-prostitution-i-danmark-det-bliver-ikke-de-sidste 

Jeg havde sådan gået og tænkt lidt; gad vide hvor længe der går inden vi ser de første pimp ofre, men er alligevel chokeret over det er sket så hurtigt :(

Det virker på mig som om politiet virkelig har vist viljen til at rydde op i suppedasen på det seneste, men de har nok ikke midlerne til at holde dampen oppe. 

Knus Pia 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Av for den - det er simpelthen bare ikke i orden. 
Tager jeg forbi en GP så er det fordi jeg har en (måske naiv) forventning om at det gøres af lyst og ikke af tvang. Derfor synes jeg også langt hen af vejen netop at lovgivningen skal tillade prostitution, men at registrering skal være lovpligtig - ligesom andre virksomheder. 

At udnytte andres ulykke til egen fordel er direkte ulækkert og mega synd for de kvinder der undergår dette. Jeg håber at vi i samlet flok kan hjælpe politiet her! Og give heads up ved at fungere som anonym whistleblower og få ryddet op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...