Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n7253/2630/miss-nicole/

Nu har jeg længe holdt mig på tilskuer pladsen, og blot nydt godt af andres anmeldelser, det laver vi så om på nu.

Jeg valgte at kaste mig ud i det nye skud på stammen, Nicole, og det fortryder jeg bestemt ikke.

Jeg kontaktede hende og fik nemt og bekvemt en aftale på plads, kommunikationen var ligetil, hendes engelsk er top.

Jeg kørte til hendes sted ude på kanten af Amager, fandt en p-plads lige om hjørnet og bevægede mig så over til hendes lejlighed.
Et fint og lækkert sted, hvor hun opholder sig alene.
Jeg blev mødt af den samme skønhed som ses på billederne i døren, klædt på i en lækker omgang undertøj, lige så jeg begyndte at falde i staver over synet.

Et hurtigt bad, og så ellers ind i til den dejlige Nicole som pænt stod og ventede.
Jeg fik tilbudt lidt at drikke, takkede pænt ja til noget vand.

Vi satte os begge på sengen og begyndte at snakke lidt, og meget hurtigt opstod der en dejlig afslappet og naturlig kemi, fingrene kunne ikke helt lade hende være, så efter lidt tid begyndte de passionerede kys og kærtegn.

Jeg vil ikke gå ind i akten som sådan, men helt bestemt en fantastisk GFE oplevelse, med nærvær, en følelse af tiltrækning fra begge parter, og en lækker omgang på lagnerne, lige så jeg måtte knibe mig selv i armen.

Hun er her 14 dages tid, og bestemt en der skal besøges igen.

Håber i tager godt imod hende og viser hende at hun bare skal komme igen når hun engang tager videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså du er hurtigere end mig :-) Var total anonym og læste kun herinde siden tjaa 2010? dengang det hed Hedomax. Selvom jeg var aktiv ude hos GPer. Oprettede min første proil herinde 2020. Men nu syntes mine nervøsitet omkring forummet at være væk og nu er jeg langt mere aktiv. Men godt at se du ikke er 10 år om det ligesom mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, 1 time siden:

Altså du er hurtigere end mig :-) Var total anonym og læste kun herinde siden tjaa 2010? dengang det hed Hedomax. Selvom jeg var aktiv ude hos GPer. Oprettede min første proil herinde 2020. Men nu syntes mine nervøsitet omkring forummet at være væk og nu er jeg langt mere aktiv. Men godt at se du ikke er 10 år om det ligesom mig.

Man skal vel lige få kastet sig ud i det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...