Hop til indhold

Store bryster

Featured Replies

Skrevet

Hej venner 

Er helt ny herinde, og prøver at finde en kvinde i håb om at det bliver en perfekt oplevelse, det vil sige jeg selvfølgelig skal tænde på det jeg ser, og ikke sidde tilbage med følelsen af at kvinden ikke havde lyst, hvis i forstår hvad jeg mener. Har i nogen kvinder med store faste former i kan anbefale? 

Skrevet

Jeg har bedt admin om at flytte din tråd til efterlysning.

Der ud over så, vil jeg anbefale dig at læse lidt med i anmeldelser, eller søge efter dem, hvis du ser en annonce der tiltrækker dig eller skrive præcist hvad du søger for en oplevelse/kvinde.

Stort set alle falder ind under "store bryster" ^_^

Redigeret af AB455

Skrevet
  • Author

Tak for de gode råd. Som sagt er ny herinde, kan ikke rigtig finde ud af at bruge dette forum endnu

Skrevet
Mulle007 skrev, for 26 minutter siden:

Tak for de gode råd. Som sagt er ny herinde, kan ikke rigtig finde ud af at bruge dette forum endnu

prøv også under "store patter" 

Skrevet
Mulle007 skrev, for 49 minutter siden:

Selv tak og det kommer :)

Skrevet

Velkommen til EG @Mulle007

Der er en ganske udemærket søgefunktionen øverst til højre til at søge med, der får du svar på mange af dine spørgsmål ;)

• 1 month later...
Skrevet

Gaia hos Valbypigerne har store bryster (G-skål)

Vagtplanen siger mandag og torsdag i næste uge, men ved ikke hvor hun ellers kan træffes?

http://www.valbypigerne.dk/gaia

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.