hetrofyn 10 Skrevet 5. April, 2022 https://annoncelight.dk/showad/340767 Jeg har ellers haft mange gode oplevelser på den adr. Men den her gang føler jeg mig godt nok snydt. Nokky er den samme som også kalder sig Lilly og slet ikke den sprøde krop hun har i sin annonce. Hvis i vil prøve hvordan 80 min og 2 gange sex. bliver til 33 min og 1 gange sex når først der er betalt, så er det her det rigtige sted. Føler mig skuffet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 5. April, 2022 Hej hetrofyn - du er utilfreds mht tids-´røveriet´; var der andet der også var træls? Jeg har faktisk i sinde, at besøge hende fredag-lørdag ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hetrofyn 10 Skrevet 5. April, 2022 De 20 min massage var okay. Resten ville jeg få ved en anden person. Og du får slet ikke noget der ligner foto fra annoncen.. træls når nu det plejer at være godt der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 5. April, 2022 Du har helt ret; ringe fotos - jeg har nu (igen) bestilt tid hos Lilly (Nokky er åbenbart en anden pige); og Lilly´s fotos er ringe; forrige gang hun var der, hed hun Linda, og her var fotos super, et par af dem ovenikøbet med hendes ansigt; og i min optik er hun megaflot; jeg ved hvad jeg taler om, idet jeg tilbragte 60 min i hendes selskab; klart anbefalelsesværdig ;;;;; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg