Jernsvinet 13844 Skrevet 21. September, 2013 Interessant koncept: http://www.sexpiger.dk/1100 Men kunne da godt tænke mig at se en anmeldelse, før jeg kaster et par tudser i den retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 46 Skrevet 22. September, 2013 Linket er til forsiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 22. September, 2013 Linket er til forsiden? Beklager - mener ellers jeg dobbeltcheckede at linket fungerede - og nu kan jeg ikke finde annoncen mere - kan desuden se at de har været efterlyst før: viewtopic.php?f=24&t=2736 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. November, 2013 Jeg har besøgt værtinden for nogen tid siden, og det var en god oplevelse. Hun er en sød dame, meget snaksalig og alt foregår i en dejlig rolig stemning. Først lidt snak om løst og fast, lidt til halsen og derefter i bad sammen. Så var der lidt blød massage hvor hele kroppen fik en tur afsluttet med et ret godt hj. Derefter lå vi og småpjattede lidt og da der kom liv i fyren blev der dyrket sex i forskellige stillinger. Alt i alt 2 timers hygge og kørte ganske veltilfreds derfra. Værtinden fortalte at hun kun tog imod dem der skrev til hende i en sober tone og desuden kun modtager kunder inden for de rammer der står på hendes profil. Og alt også fransk er med gummi. Ønsker man et par hyggelige stunder med en moden dame er hun et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg