Hop til indhold

Recommended Posts

Her i eftermiddags fik jeg langt om længe besøgt Aisha. Den måske savn omspundende Aisha. 

Aisha

Første gang jeg forsøgte at få en aftale i hus med hende var i 2020. Desværre var hun også dengang meget populær. Og det forstår jeg godt nu!. Jeg har forsøgt et par gange uden held, men pludselig ved middagstid lykkedes det os at finde et tidspunkt der passede os begge. Hun er en rigtig "pleaser" og en smilende pige.  

Billederne i annoncen er meget tro mod virkeligheden. Så heller ikke noget snyd her.

Hendes øjne er guddommelige hvilket vist er blevet hendes varemærke.  Og det er absolut ikke uden grund.  1 time i hendes selskab var lækkert og til en meget fair pris. Desværre ville lillemanden kun være med til et skud, men vi kom rundt om mange stillinger inden tiden var brugt. Aisha er meget fleksibel og så er hun nem at snakke med. Vi kom faktisk ikke ind på nogle af de sædvanlige emner, men mere om hvad vi godt kunne lide. 

Absolut ikke sidste gang jeg besøger hende. Jeg var glad, hvilket denne anmeldelse måske også bærer præg af.

Redigeret af nybegynder11
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aisha er en stjerne! Hun gør tingene på helt sin egen måde og hun kan være svær at få en aftale med - men hvis det bare planlægges i god tid, så kan det sagtens lade sig gøre. Og når man først er der… så er man i himlen!

Mvh Dokteren

Del dette indlæg

Link til indlæg
thebrownone skrev, for 22 timer siden:

Hvad måtte du slippe for sådan en tur? Besøgte også Aisha nogle år tilbage, og har været svært at booke siden.

Jeg synes at hendes pris er fair. Aisha har valgt ikke at offentliggøre prisen, og så synes jeg det er mest rigtigt at jeg heller ikke gør det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Nogen der ved om hun tilbyder andet en GFE? Fx græsk, megafransk, fingerleg eller noget fjerde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...