Hop til indhold

Recommended Posts

Hej:)

søger ikke umeldbart FP men mere god massage med HJ/BJ som afslutning

Skal igennem Albertslund , Taastrup og Roskilde på onsdag og tænkte om nogle kendte et godt sted hvor dette kunne lade sig gøre:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vent, jeg har da fået FP med Em, men det er vel godt et års tid siden. Det kan jo have ændret sig siden.

Hun var på det tidspunkt begyndt på det der med helst at ville henvise til en anden medarbejder i huset, en lidt ældre thai, men jeg insisterede på, at det skulle være Em, for jeg havde været der én gang før, og der havde hun selv lagt op til FP, men desværre først, da jeg var ved at gå, så det måtte jo blive næste gang, sagde hun. Så jeg måtte selvfølgelig på besøg igen en måneds tid senere, og fik FP.

Jeg læste så efterfølgende andre, der også i stigende antal nævnte det med, at Em helst bare ville være mutter og hele tiden henviste til sin medarbejder så meget som muligt, så jeg droppede at besøge hende igen, for det signalerer jo ikke den store lyst til at være så specielt serviceminded. Derudover var FP'en måske også lidt til den skuffende side. Hun gav godt nok en god gang massage og virkede også frisk på sexdelen, men da vi kom igang, så var det en anelse lidt maskinelt. Men det var måske bare mig, der ikke var god. Det var ikke totalt ringe, men bare nok til, at jeg søgte noget andet i stedet for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...