Hop til indhold
Pigeglad

Mina er tilbage – men nu på allersidste turné hos os danske

Recommended Posts

Mina er tilbage på i København, og jeg var så heldig at nyde hendes helt fantastiske selskab i går aftes. Legendariske Mina er nok den mest anmeldte pige her på Eroguide. Det er velkendt, at jeg er en af hendes store fans, og der er mange af os.

Præcis på det aftalte tidspunkt stod en ung høj flot slank smilende model i min dør. Udadtil i flot sort stram vinterfrakke, stylish og diskret, på enhver måde tilpasset situationen. Kys og velkomst.

Under frakken en fiks top og sexet bar mave, osv. Senere elegant sexet sort lingeri. En fantastisk modelkrop, som også i den grad kan lide de gensidige aktiviteter i soveværelset. Som altid en vidunderlig varm og sexet og kærlig omgang, - nærmere udpensling helt unødvendig.

Over årene er Mina stadig helt i toppen blandt mine favoritter. Ved siden af det rent fysiske sætter jeg pris på Minas personlighed og væremåde. Hendes egne standarder er høje; en ligesindet broder har beskrevet hende som et spejl: hvad man giver, får man igen. Mina er i min optik meget reel, naturlig, - og så er hun helt naturskabt med “a body to die for”.

Minas annonce er meget retvisende og reel. Gentlemen behøver næppe hendes guiding med ordene “respect” og “fresh and clean”; men der har indimellem været enkelte negative anmeldere, og her var måske lidt at arbejde med. Minas fotos og alder er altid sanddruelige. Hun kunne aldrig drømme om at fifle. Hun er nu 28 år, men hendes perfekte ungpigekrop ligner vel én på 22. Jeg har fulgt, at hun troligt har lagt et år til sin alder gennem hvert af de ca. 8 år, som hun har gæstet og glædet udvalgte mænd i vores by. Hun ser præcis ud som fotoserien. Hun lavede den selv på sit værelse, da hun sidst var i København i efteråret.

--

Alle gode ting har en ende. Mina fortalte mig i går, at dette hendes allersidste turné i København. Den varer også denne gang ca. 3 måneder. Jeg håber, det bliver 3 gode måneder for Mina og for os ungpigenydere.

Derefter vender Mina sin opmærksomhed mod universitetet og familielivet, - og fra disse spalter skal hun da ønskes al mulig lykke. Men indtil ca. slutningen af juni har vi da alle mulighed for at nyde flere skønne hyrdetimer, - og bidrage til at Mina ikke går “sulten” videre til næste fase af et forhåbentlig godt og lykkeligt liv.

/Pigeglad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en meget interessant anmeldelse av Mina. Hun høres ud som en kvinde jeg skulle be om besøk av i april. Jeg ville meget gerne truffet en pige som Mina til en længre session.. Spørgsmål: Taler hun godt engelsk til en længre session? Ville du selv forespurgt 7 timer..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Karsteng skrev, 1 time siden:

Tak for en meget interessant anmeldelse av Mina. Hun høres ud som en kvinde jeg skulle be om besøk av i april. Jeg ville meget gerne truffet en pige som Mina til en længre session.. Spørgsmål: Taler hun godt engelsk til en længre session? Ville du selv forespurgt 7 timer..?

Hun taler perfekt engelsk. Jeg bookede hende engang én time, men hun blev i tre timer, fordi vi snakkede og snakkede. Skøn pige ♥️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 19 minutter siden:

Hun taler perfekt engelsk. Jeg bookede hende engang én time, men hun blev i tre timer, fordi vi snakkede og snakkede. Skøn pige ♥️

Jeg giver @Rust in Peace 100% ret her, perfekt engelsk.

Du kommer ikke til at kede dig, hvis du tager 7 timer med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeglad skrev, for 3 timer siden:

og bidrage til at Mina ikke går “sulten” videre

Med det udseende og de anmeldelser er jeg sikker på at Mina ryger ud af fissen når hun rejser hjem om 3 måneder :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, den 3.4.2022 at 20:30:

Men hun er stoppet med de græske ydelser? Øv!!

Det nummer mener jeg hun har prøvet tidligere, men det kom tilbage på menuen efter et par uger. Vi får se.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mmm. Bookede hende til hele natten for et par år siden. Da hun ankom tog det bar minutter, før hun sad nøgen i mit skød. Så blev det til champagne og kys. Så bar jeg hende hen til den store dobbeltseng. Lagde hende nøgen i sengen. Hun løftede sin fisse mod mig. Kærtegnede det med hånden. Så sagde hun:
- She has been resting all day!

Vild med det.
Så slikkede jeg hende længe før det var tid til at kneppe. En rigtig dejlig nat, hvor hun til dels sov nøgen i mine arme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, den 3.4.2022 at 20:30:

Men hun er stoppet med de græske ydelser? Øv!!

Ja det bemærkede jeg også:( Det var hendes usp imo.

En legende stopper. Hun går direkte over i Hall og Fame.:biggrin:

Mindes stadig de gode gamle dage med 7t til 5.000kr og 24t til 10.000kr.

Men lad os nu se tiden an. Mina har i mange år serviceret Københavns mænd medens hendes kæreste ventede derhjemme på hende og pengene. Mon ikke hun smutter forbi en gang eller to igen.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Liverpool skrev, for 2 timer siden:

Ja det bemærkede jeg også:( Det var hendes usp imo.

En legende stopper. Hun går direkte over i Hall og Fame.:biggrin:

Mindes stadig de gode gamle dage med 7t til 5.000kr og 24t til 10.000kr.

Men lad os nu se tiden an. Mina har i mange år serviceret Københavns mænd medens hendes kæreste ventede derhjemme på hende og pengene. Mon ikke hun smutter forbi en gang eller to igen.

Eller også er hun i en alder, hvor der skal være en mere i familien. Hun virker i hvert fald ret overbevist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der ved hvorfor Mina har lagt sport i 2'eren på hylden efter alle disse år?

Ville det ikke være nemmest at spørge Mina selv om det ??!? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg fået en aftale i havn. Virkelig godt at vide at jeg skal nyde denne kvinde i 2 timer næste uge. 2 timer for første ig sidste møde. Jeg håber virkelig, at dette er så godt som mange af i har fortalt.. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 9 timer siden:

Ville det ikke være nemmest at spørge Mina selv om det ??!? 

Det er vel ikke noget man spørger om over en sms ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, for 23 timer siden:

Nu har jeg fået en aftale i havn. Virkelig godt at vide at jeg skal nyde denne kvinde i 2 timer næste uge. 2 timer for første ig sidste møde. Jeg håber virkelig, at dette er så godt som mange af i har fortalt.. :wub:

Skrev du til hende og lavede aftalen mens hun har "days off" ?

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 17 minutter siden:

Skrev du til hende og lavede aftalen mens hun har "days off" ?

/B

Nej... Jeg skrev til hende tidligere :) Planning sex. Just like a old married couple. Or in the Soviet union :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 4 timer siden:

Der er da ikke noget galt i at spørge ind til en GP's ydelser ?

/B

Nei, det kan jeg ikke forstå atcer noget problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 7 timer siden:

Der er da ikke noget galt i at spørge ind til en GP's ydelser ?

/B

Det er har du helt ret i;)

Men det var ikke det jeg spurgte til. Jeg spurgte ikke til, om hun havde anal på menuen (det kan jeg jo læse). Jeg spurgte ind til,  hvorfor hun ikke yder anal, hvilket er et personligt spørgsmål, og antager jeg, ikke noget hun gider svare på over telefonen. Her havde jeg håbet på, at nogen havde noget "pillow talk", da jeg har haft mange gode oplevelser med Mina, og hendes nye menu overrasker mig meget:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må lige opdater TS opslag.

Mina er allerede stoppet, havde en aftale med hende denne weekend. Og fik besked fra hende tidligt i morges med at hun stopper med det samme.

Ønsker hende god vind i fremtiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt godt for den fantastiske Mina! Håber alt er bra med hende og at livet bliver slik hun ønsker sig.

Hun blir dybt savnet av mig.

:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...