Hop til indhold

Knep uden - Haderslev

Featured Replies

Skrevet

Jeg er netop ankommet heroppe, for at hun så melder fra ! For helvede 

Skrevet

Hej Stoner848 

spændt på at høre din oplevelse med hende, jeg har fået kontakt med hende og skal mødes med hende en sf de nærmeste dage

Skrevet

Hej Skagen. Desværre, jeg skrev 10 min før som hun bad om, hvortil hun så aflyste . Så ingen god oplevelse herfra 

Skrevet

Når, hun skrev så i dag at hun beklagede om måtte aflyse, og om vi sku lave en ny tid i dag! Ja sku tænkte jeg, og skrev hun måtte bestemme tidspunkt, så vi blev enige om kl 22. Jeg skrev kl 20 om vi stadig havde en aftale, og det havde vi da! Jeg hoppede i bilen kl 21, landede kl 21.40, skrev jeg var ankommet og bare ville vente til 22 som aftalt, - beklager, jeg er nødt til og aflyse igen var svaret! For helvede man! Så mit råd gutter, spild ikke jeres tid på hende. 

Skrevet
Stoner848 skrev, for 15 timer siden:

Når, hun skrev så i dag at hun beklagede om måtte aflyse, og om vi sku lave en ny tid i dag! Ja sku tænkte jeg, og skrev hun måtte bestemme tidspunkt, så vi blev enige om kl 22. Jeg skrev kl 20 om vi stadig havde en aftale, og det havde vi da! Jeg hoppede i bilen kl 21, landede kl 21.40, skrev jeg var ankommet og bare ville vente til 22 som aftalt, - beklager, jeg er nødt til og aflyse igen var svaret! For helvede man! Så mit råd gutter, spild ikke jeres tid på hende. 

Det er sgu ikke i orden!

• 1 month later...
Skrevet

Har besøgt hende, hun bliver bare hurtig våd og sprøjter. Sød pige 

Skrevet
MogensJ skrev, den 24.8.2022 at 20:54:

Bolleman giver da udtryk for han har mødt hende længere oppe?

Længere oppe, er det omkring livmoderen? ;-)

• 1 month later...
Skrevet

1600kr for 20 min ???

det er så 3200kr for 60 min

En meget dyr dame der aflyser..Hmm

nej tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.