Papkasse 23 Skrevet 2. April, 2022 Der er nogen der har noget kendskab til hende her? https://sugardaters.com/da/profile/jBZ7KP4AZ- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 3. April, 2022 Skrev med hende og vi aftalte at mødes for at kemitjekke, tvivler dog på at det bliver til noget, hun lød useriøs, måske en dude? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papkasse 23 Skrevet 3. April, 2022 Miller223 skrev, for 2 timer siden: Skrev med hende og vi aftalte at mødes for at kemitjekke, tvivler dog på at det bliver til noget, hun lød useriøs, måske en dude? Jeg skrev også med hende, og jeg fik bare en virkelig dårlig fornemmelse . så tænker lidt det samme som dig. Men du må da gerne lige vil give besked, hvis det er du seriøst med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 9. April, 2022 Hun vendte tilbage, og jeg tilbragte en vild aften/nat med hende og to veninder, alle 18 år, for 1k ialt! Nåe nej, det var en anden. Mussen Didi vendte tilbage og spurgte hvad jeg ville give for et kemimøde , sagde nul og niks.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akasut@ 58 Skrevet 17. April, 2022 Hun har i en uge lovet mig en video som jeg selvfølgelig skulle betale for. Jeg krævede betaling efter jeg har fået videoen. Hun har ikke sendt endnu, men har to gange spurgt om jeg har overført Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg