Hop til indhold

Recommended Posts

Sia

oh yes, og det er med alt hjertet lyster. Damn! Besøgte Brenda i formiddags og hende her kl 15, tror der er noget galt med mig… men Sia, hun er sgu god, mikro, og fleksibel 

• Synes godt om 1
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zip skrev, for 51 minutter siden:

Sia

oh yes, og det er med alt hjertet lyster. Damn! Besøgte Brenda i formiddags og hende her kl 15, tror der er noget galt med mig… men Sia, hun er sgu god, mikro, og fleksibel 

Utroligt ubrugbart

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Hun ser lækker og petit ud. Men hun er russer - ved ikke lige, hvordan mit moralske kompas har det med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Rust in Peace skrev, Lige nu:

Hun ser lækker og petit ud. Men hun er russer - ved ikke lige, hvordan mit moralske kompas har det med det.

Nu kender jeg jo ikke din privatøkonomi, men jeg tror ikke det giver afgørende effekt på bundlinjen i Rusland om du bider til bolle her kære fredsven 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Anders-and skrev, for 44 minutter siden:

Nu kender jeg jo ikke din privatøkonomi, men jeg tror ikke det giver afgørende effekt på bundlinjen i Rusland om du bider til bolle her kære fredsven 

Ha ha!! Nej, Putin er nok ligeglad. Men jeg har svært ved sex, hvis der ikke også er en smule empati for pigen. Og sidst jeg besøgte en pige snakkede vi Ukraine/Rusland og her lå sympatien klart hos sidstnævnte. Havde hverken lyst til at give hende mine penge eller knalde hende, men det var lidt for sent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Rust in Peace skrev, for 46 minutter siden:

Ha ha!! Nej, Putin er nok ligeglad. Men jeg har svært ved sex, hvis der ikke også er en smule empati for pigen. Og sidst jeg besøgte en pige snakkede vi Ukraine/Rusland og her lå sympatien klart hos sidstnævnte. Havde hverken lyst til at give hende mine penge eller knalde hende, men det var lidt for sent.

Helt forståeligt :)) trælst hvis det er en Putin tilhænger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 2 timer siden:

Tænk sådan her, det er din eneste mulighed for at fyre kanonen af, inde i Rusland. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bliv væk. Sia var der ikke - dog 3 andre. Og angiveligt en 4. Pige, som jo til hendes forsvar godt kunne være Sia.. der blev røget inde i lejligheden.

bad var ikke muligt, pigen (blond og petit) havde dårlig hygiejne - lugtede ubehageligt fra skridtet. 

hun ville i øvrigt ikke levere de aftalte og betalte ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...