Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Sia

oh yes, og det er med alt hjertet lyster. Damn! Besøgte Brenda i formiddags og hende her kl 15, tror der er noget galt med mig… men Sia, hun er sgu god, mikro, og fleksibel 

Skrevet

Har du lidt mer info...? Område/Leilighed? Pigen på billederne...? Hmmm....? ;)

Skrevet
Zip skrev, for 51 minutter siden:

Sia

oh yes, og det er med alt hjertet lyster. Damn! Besøgte Brenda i formiddags og hende her kl 15, tror der er noget galt med mig… men Sia, hun er sgu god, mikro, og fleksibel 

Utroligt ubrugbart

Skrevet

Hun ser lækker og petit ud. Men hun er russer - ved ikke lige, hvordan mit moralske kompas har det med det.

Skrevet
Rust in Peace skrev, Lige nu:

Hun ser lækker og petit ud. Men hun er russer - ved ikke lige, hvordan mit moralske kompas har det med det.

Nu kender jeg jo ikke din privatøkonomi, men jeg tror ikke det giver afgørende effekt på bundlinjen i Rusland om du bider til bolle her kære fredsven 

Skrevet
Anders-and skrev, for 44 minutter siden:

Nu kender jeg jo ikke din privatøkonomi, men jeg tror ikke det giver afgørende effekt på bundlinjen i Rusland om du bider til bolle her kære fredsven 

Ha ha!! Nej, Putin er nok ligeglad. Men jeg har svært ved sex, hvis der ikke også er en smule empati for pigen. Og sidst jeg besøgte en pige snakkede vi Ukraine/Rusland og her lå sympatien klart hos sidstnævnte. Havde hverken lyst til at give hende mine penge eller knalde hende, men det var lidt for sent.

Skrevet
Rust in Peace skrev, for 46 minutter siden:

Ha ha!! Nej, Putin er nok ligeglad. Men jeg har svært ved sex, hvis der ikke også er en smule empati for pigen. Og sidst jeg besøgte en pige snakkede vi Ukraine/Rusland og her lå sympatien klart hos sidstnævnte. Havde hverken lyst til at give hende mine penge eller knalde hende, men det var lidt for sent.

Helt forståeligt :)) trælst hvis det er en Putin tilhænger. 

Skrevet
Rust in Peace skrev, for 2 timer siden:

Tænk sådan her, det er din eneste mulighed for at fyre kanonen af, inde i Rusland. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Bliv væk. Sia var der ikke - dog 3 andre. Og angiveligt en 4. Pige, som jo til hendes forsvar godt kunne være Sia.. der blev røget inde i lejligheden.

bad var ikke muligt, pigen (blond og petit) havde dårlig hygiejne - lugtede ubehageligt fra skridtet. 

hun ville i øvrigt ikke levere de aftalte og betalte ydelser.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.