Zip 7 Skrevet 2. April, 2022 Sia oh yes, og det er med alt hjertet lyster. Damn! Besøgte Brenda i formiddags og hende her kl 15, tror der er noget galt med mig… men Sia, hun er sgu god, mikro, og fleksibel 1 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 554 Skrevet 2. April, 2022 Har du lidt mer info...? Område/Leilighed? Pigen på billederne...? Hmmm....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 340 Skrevet 2. April, 2022 Zip skrev, for 51 minutter siden: Sia oh yes, og det er med alt hjertet lyster. Damn! Besøgte Brenda i formiddags og hende her kl 15, tror der er noget galt med mig… men Sia, hun er sgu god, mikro, og fleksibel Utroligt ubrugbart 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 3. April, 2022 Hun ser lækker og petit ud. Men hun er russer - ved ikke lige, hvordan mit moralske kompas har det med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 3. April, 2022 Rust in Peace skrev, Lige nu: Hun ser lækker og petit ud. Men hun er russer - ved ikke lige, hvordan mit moralske kompas har det med det. Nu kender jeg jo ikke din privatøkonomi, men jeg tror ikke det giver afgørende effekt på bundlinjen i Rusland om du bider til bolle her kære fredsven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 3. April, 2022 Anders-and skrev, for 44 minutter siden: Nu kender jeg jo ikke din privatøkonomi, men jeg tror ikke det giver afgørende effekt på bundlinjen i Rusland om du bider til bolle her kære fredsven Ha ha!! Nej, Putin er nok ligeglad. Men jeg har svært ved sex, hvis der ikke også er en smule empati for pigen. Og sidst jeg besøgte en pige snakkede vi Ukraine/Rusland og her lå sympatien klart hos sidstnævnte. Havde hverken lyst til at give hende mine penge eller knalde hende, men det var lidt for sent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 3. April, 2022 Rust in Peace skrev, for 46 minutter siden: Ha ha!! Nej, Putin er nok ligeglad. Men jeg har svært ved sex, hvis der ikke også er en smule empati for pigen. Og sidst jeg besøgte en pige snakkede vi Ukraine/Rusland og her lå sympatien klart hos sidstnævnte. Havde hverken lyst til at give hende mine penge eller knalde hende, men det var lidt for sent. Helt forståeligt :)) trælst hvis det er en Putin tilhænger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 3. April, 2022 Rust in Peace skrev, for 2 timer siden: Hun ser lækker og petit ud. Men hun er russer - ved ikke lige, hvordan mit moralske kompas har det med det. Tænk sådan her, det er din eneste mulighed for at fyre kanonen af, inde i Rusland. 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patmanden 19 Skrevet 4. April, 2022 Andre som kan bekræfte eller dele deres oplevelse her ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 205 Skrevet 21. April, 2022 Bliv væk. Sia var der ikke - dog 3 andre. Og angiveligt en 4. Pige, som jo til hendes forsvar godt kunne være Sia.. der blev røget inde i lejligheden. bad var ikke muligt, pigen (blond og petit) havde dårlig hygiejne - lugtede ubehageligt fra skridtet. hun ville i øvrigt ikke levere de aftalte og betalte ydelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg