Hop til indhold

På gaden i Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg ville syntes det ville være frækt at møde en kvinde på gaden, og bare aftale noget frækt også køre på havnen eller i skoven. Men den slags findes jo ikke så meget mere. Men hvis man skulle prøve hvor er der så størst mulighed for dette i Århus. 

Skrevet

Det er vist bare en god gammeldags charmering og scoring af en kvinde du skal have gang i der. Tvivler på, at du kan samle en kvinde op i Århus ved at tilbyde kontanter til hende på gaden. 

Men okay, man ved jo aldrig. 

Skrevet

Det siges at der er nogle unge piger/kvinder ved Bruuns galleri ved Kvicklyindgangen, der ind i mellem står og tilbyder sig. Ikke selv forsøgt så ved ikke om der er noget i det.

Skrevet
Livsnyder69 skrev, for 1 time siden:

Det siges at der er nogle unge piger/kvinder ved Bruuns galleri ved Kvicklyindgangen, der ind i mellem står og tilbyder sig. Ikke selv forsøgt så ved ikke om der er noget i det.

Ved du om de er danske?

Skrevet
Livsnyder69 skrev, for 3 timer siden:

Disse piger har været omtalt her flere gange - jeg selv kommer der ca 3 -4 gange om ugen, tidligt midt på dagen og aften, jeg har aldrig set disse piger, nogle gange ser jeg gruppe af unge mennesker, men intet tyder på, der foregår noget…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.