Søgende71 0 Skrevet 2. April, 2022 Jeg ville syntes det ville være frækt at møde en kvinde på gaden, og bare aftale noget frækt også køre på havnen eller i skoven. Men den slags findes jo ikke så meget mere. Men hvis man skulle prøve hvor er der så størst mulighed for dette i Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 2. April, 2022 Det er vist bare en god gammeldags charmering og scoring af en kvinde du skal have gang i der. Tvivler på, at du kan samle en kvinde op i Århus ved at tilbyde kontanter til hende på gaden. Men okay, man ved jo aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 2. April, 2022 Det siges at der er nogle unge piger/kvinder ved Bruuns galleri ved Kvicklyindgangen, der ind i mellem står og tilbyder sig. Ikke selv forsøgt så ved ikke om der er noget i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 2. April, 2022 Livsnyder69 skrev, for 1 time siden: Det siges at der er nogle unge piger/kvinder ved Bruuns galleri ved Kvicklyindgangen, der ind i mellem står og tilbyder sig. Ikke selv forsøgt så ved ikke om der er noget i det. Ved du om de er danske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 2. April, 2022 Livsnyder69 skrev, for 3 timer siden: Det siges at der er nogle unge piger/kvinder ved Bruuns galleri ved Kvicklyindgangen, der ind i mellem står og tilbyder sig. Ikke selv forsøgt så ved ikke om der er noget i det. Disse piger har været omtalt her flere gange - jeg selv kommer der ca 3 -4 gange om ugen, tidligt midt på dagen og aften, jeg har aldrig set disse piger, nogle gange ser jeg gruppe af unge mennesker, men intet tyder på, der foregår noget… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg