Hop til indhold
Søgende71

På gaden i Århus

Recommended Posts

Jeg ville syntes det ville være frækt at møde en kvinde på gaden, og bare aftale noget frækt også køre på havnen eller i skoven. Men den slags findes jo ikke så meget mere. Men hvis man skulle prøve hvor er der så størst mulighed for dette i Århus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Det er vist bare en god gammeldags charmering og scoring af en kvinde du skal have gang i der. Tvivler på, at du kan samle en kvinde op i Århus ved at tilbyde kontanter til hende på gaden. 

Men okay, man ved jo aldrig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det siges at der er nogle unge piger/kvinder ved Bruuns galleri ved Kvicklyindgangen, der ind i mellem står og tilbyder sig. Ikke selv forsøgt så ved ikke om der er noget i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Livsnyder69 skrev, for 1 time siden:

Det siges at der er nogle unge piger/kvinder ved Bruuns galleri ved Kvicklyindgangen, der ind i mellem står og tilbyder sig. Ikke selv forsøgt så ved ikke om der er noget i det.

Ved du om de er danske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 3 timer siden:

Disse piger har været omtalt her flere gange - jeg selv kommer der ca 3 -4 gange om ugen, tidligt midt på dagen og aften, jeg har aldrig set disse piger, nogle gange ser jeg gruppe af unge mennesker, men intet tyder på, der foregår noget…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...