Saakomjeg 28 Skrevet 2. April, 2022 Den kære kvinde er igen ude, med uforstående tekst, Truntedarling føler sig chikaneret af henvendelser der ikke er målrettet til dato, tid og ønsker. Men den kære kvindes annonce er så misvisende på mange parametere, at den er svær at forstå. 1. Truntedarling ønsker kun sms, men - man kan henvende sig pr. telefon til mobilsamtaler mellem 10.15 og 17, længere nede i teksten står dog kun pr. sms 2. Truntedarling ønsker ikke, at spilde tiden på kunder der ikke er seriøse, MEN jeg har fået afbud fra Truntedarling 3. gange med meget kort varsel grundet hovedpine og en brækket arm, den brækkede arm og hovedpine kan jeg forstå en enkelt gang, men når man læser anmeldelser på Truntedarling sker det ofte. Jeg har besøgt Truntedarling en del gange, så det er muligt og fruen lever fuld ud op til hvad der loves af ydelser. Men en lidt kortere og præcis annoncering vil være ønskelig. https://annoncelight.dk/showad/308290 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saakomjeg 28 Skrevet 3. April, 2022 Profilen er opdateret Flot https://annoncelight.dk/showad/308290 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Just-use-me 48 Skrevet 3. April, 2022 Det er jo en hel videnskab med fremgangsmåden. Så ville det være mere simpelt at føde en hjørnesofa end at få tid hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 224 Skrevet 4. April, 2022 At få aftale i stand er nogenlunde nemt, men så starter problemerne. Ændring af tider op til flere gange, aflysning med kort varsel med de mærkeligste undskyldninger.Jeg har været ude for en aflysning på SMS hvor jeg stod udenfor døren: “Jeg når ikke hjem, må aflyse”, på trods af hendes bil holdt i indkørslen. Undgå en masse frustrationer og brug pengene et andet sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 9. Maj, 2022 Truntedarling er den samme som Vikings! En skøn kvinde. Jeg har skrevet følgende i en andet tråd, men vil lige opfriske jer der følger denne tråd. —-////// Jeg har besøgt hende adskillige gange! Hun er et dejligt menneske og ikke bare en sexmaskine man putter penge i og der ud af!! Hun er et menneske! og er her for os liderlige mænd, og jeg tænker at hun bruger ret lang tid på sms og dermed snik snak, for at det hele skal kunne passe samen med hendes og vores tid. kik lige på hendes annonce igen, og læs den et par gange( den er jo ret omfattende) så tænker jeg ikke der kan være meget at være i tvivl om! Og inden der kritiseres, så skal man da i det mindste ha besøgt hende, for hvis kritikken kun er på annoncen så vægter den ikke ret tungt i mine øjne. Besøg hende og find selv ud af, hvad hun er for en skøn og indlevende kvinde! Husk at uden nogen som hende så ville Danmark være ret kedelig. Jeg glæder mig i hvert fald til at besøge hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 224 Skrevet 10. Maj, 2022 Bare dét at hun skifter navn og annonce-ID er et dårligt tegn, - og ja, jeg har besøgt hende. Se mit Indlæg længere oppe i tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg