Hop til indhold

Recommended Posts

først det vigtigste.

link: https://annoncelight.dk/showad/336821

og ja billederne er ægte, et par af dem er taget i lejligheden hun befinder sig i nu så de er ikke bare ægte de er også helt nye.

har for ca 10 gang på det sidste halve år  besøgt denne lille polske skønhed og er altid gået derfra med et smil på læben og højt humør.

besøgte hende i dag i kolding til en hed omgang morgen sex og selv om jeg ringede på døren lidt i 07.00 blev jeg mødt af en frisk og veloplagt pige som var både køreturen og alle pengene værd.

kan kun sende mine varmeste anbefalinger herfra, hun er super sød og nem og snakke med og utrolig service minded, pas på hende derude hun er en af de få.

hun er i kolding til den 8 men flytter ellers rundt i det jyske

Ada if you read this: thank you so mutch for fantastic morning sex and good  company, i will see you again as soo as i can 

Del dette indlæg

Link til indlæg
faffans skrev, den 2.4.2022 at 11:11:

først det vigtigste.

link: https://annoncelight.dk/showad/336821

og ja billederne er ægte, et par af dem er taget i lejligheden hun befinder sig i nu så de er ikke bare ægte de er også helt nye.

har for ca 10 gang på det sidste halve år  besøgt denne lille polske skønhed og er altid gået derfra med et smil på læben og højt humør.

besøgte hende i dag i kolding til en hed omgang morgen sex og selv om jeg ringede på døren lidt i 07.00 blev jeg mødt af en frisk og veloplagt pige som var både køreturen og alle pengene værd.

kan kun sende mine varmeste anbefalinger herfra, hun er super sød og nem og snakke med og utrolig service minded, pas på hende derude hun er en af de få.

hun er i kolding til den 8 men flytter ellers rundt i det jyske

Ada if you read this: thank you so mutch for fantastic morning sex and good  company, i will see you again as soo as i can 

Hun ser os hamrende lækker ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med den anmeldelse måtte jeg forbi.

Og det er da bestemt ikke sidste gang efter den oplevelse.

Hun er en superskøn, naturlig smuk, venlig og servicemindet kvinder der kan sit kram.

Uden at beskrive alle detaljer kan jeg da sige at full-pakken kan anbefales.

Kan bekræfte at ALLE billeder er hende, men hun er faktisk endnu pænere i virkeligheden.

pas godt på hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har flere gange gerne villet besøge Ada, men uden held - kombineret med dårlig timing fra min side, så kom muligheden først forleden.

Kan kun tilslutte mig koret - har da sjældent mødt en gp der er så sød, fræk og smuk! Utrolig tiltalende og god at snakke med!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...