Hop til indhold
fafnersbane

diskrimination?

Recommended Posts

ja den er god ;)

"desværre" en af dem man ser oftere og oftere på de forskellige annoncer at folk vil bruge så fine ord og faktisk ikke kan finde ud af det og der så kommer en helt anden betydning ud af det som der så også er sket her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan egentligt heller ikke rigtig se problemet med den annonce. Som sagt andet end et par stavefejl.

Jeg sys ikke det på nogen måde er diskriminerende hvis du hentyder til at han kun er til rådighed for kvinder.

Det ved jeg ikke lige om det du mener:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må hellere gribe ind her, inden der kommer for mange mærkelige fortolkninger.

Jeg tror og håber, at der menes diskretion i stedet for diskrimination i trådstarten!

Og der er jo her kun tale om hyggesnak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan egentligt heller ikke rigtig se problemet med den annonce. Som sagt andet end et par stavefejl.

Jeg sys ikke det på nogen måde er diskriminerende hvis du hentyder til at han kun er til rådighed for kvinder.

Det ved jeg ikke lige om det du mener:)

Herregud håber han er bedre som kok, end som forfatter :)

Staklen skriver jo diskrimination, men mener diskretion :D

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ha, ha, ha, ha,ha, ha... ok

Nu kan jeg godt se det :)

Og det viser så lidt om hvordan man læser. man ser de første 4 bogstaver og danner selv det ord der giver mening, selvom der står noget helt andet. Ha, ha

Godt spottet Fafnersbane! Som du kan se spottede jeg og en del andre den ikke i første omgang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...