Hop til indhold
Dc0306

Sweet Jessica Aarhus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/318312

Havde haft kigget på Jessica i et par ugen men tiden har bare ikke været til det men i dag skulle det være, aftalte tid i går til kl 16 i Vejle. 

Men fik sms  i formiddags at Vejle ikke blev til noget pga af huset, Så hun blev i Aarhus indtil hun fandt noget andet i Horsens håbede hun. 

Mødte op lidt før og blev lukket ind af den nok smukkeste pige i sort lingeri  jeg længe har set. Skønne øjne og en fantastisk krop. 

Vi kom af tøjet sammen og blev lagt på sengen, hun kørte hænderne op og ned af min krop, alt imens mine hænder følte på de dejlige bryster og hendes fantastiske røv og så var jeg klar, fik gummi på og fik det bedste bj længe de skønne øjne er bare rettet lige i mine hun er nærværende 

Hun satte sig op og  jeg blev redet som aldrig før og de bryster kan man kun lige få øjne fra når man ser hende i øjnene. Fik hende om på knæ og i doggystile mens mine hænder skiftevis var på skuldre og bryster. Havde håbet at slutte i missionær men måtte komme da hun også kom, så var det for godt og kunne ikke holde mere. Ikke sidste gang jeg skal møde sweet Jessica inden hun tager til kbh den 16.

Redigeret af Dc0306

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...