Hop til indhold

Crocodile

Featured Replies

Skrevet

Har lige set et program på DR3 optaget i Sibien.

Misbruget af ovennævnte stof florerer, selv om ingen kan være i tvivl om konsekvenserne.

Hvad er det lige, der får folk til at vælge den visse død på den mest nedværdigende måde, man kan tænke sig, og skal vi kamme over i medfølelse og medlidenhed?

Skrevet

Social last og kedsomhed

Og nej det skal vi ikke, vi har vores egne at tænke på herhjemme, hvis man brænder inde med lidt medlidenhed der skal ud.... Så kan man bare tænke på vores ældre, de får lov at pisse og skide i bukserne, får hunde æde og får en over nakken hvis de får en til at gøre rent for dem, smider 6-7000,- i husleje med 3 mdr depositum, ørhm og dem går de tilbage hvornår ?!

Imens alt dette sker, sender vi 30 mill til afrikanske homoseksuelle, 150 mill til opbyggelse af den afghanske hær og tilbyder gratis og su berrettigede udd til alle øst europæer ...

Vi laver indsamlinger til div katastrofer ude i verden men hvad om vi samlede ind til vores ældre?!

Næe nej, de har jo ikke gjort en skid for landet, andet end at bygge det op!

Der skal vores medlidenhed hen og ikke mindst den dårlige samvittighed!

Normalt er jeg altså en glad gut ;)

Vh

Th

Skrevet

:shock: første indlæg og der er dømt afsporet debat lol.

jeg er åbenbart helgenagtig så, for jeg har kapacitet til at have medlidenhed med flere befolkningsgrupper samtidigt, og skal jeg følge min farmors råd, er de ældre ikke een af dem jeg skal spilde mine tårer på hahaha, hun siger De har masser af penge, men bare har lært af års og generationers erfaring ikke at melde ud omkring det. :) og ja ja, lidt ironisk okay.

Frygteligt at erindre de billeder fra ekstra bladet omkring nogle af de sørgelige tilfælde, der var afhængige af det lort... benet der bare bestod af knogler med lidt råddent kød på står SÅ tydeligt i min erindring, hvordan kan jeg sidde og se de billeder og så bare tænke, haha fuck et fjols mand, han har sku ikke opfundet den dybe tallerken.

Det ligger nok ikke i min natur at sparke til folk der ligger ned, for jeg får sku ondt i maven af de historier, og jeg føler mig så dybt taknemmelig for at jeg ikke er født som en "homoseksuel afrikaner"!!!!(seriøst??.) , men derimod i lille dejlige Danmark, hvor vi trods evigt brok har uendelige muligheder og ingen katastrofer der venter rundt om hjørnet. Vi er sikkert placeret på midten af en af een af de tektoniske plader, så ingen jordskælv eller tzunamier der måske tilintetgør hele vores familie i morgen. .......... Jeg føler for de kræftramte børn, og jeg græder over den nye hundelov i Rumænien, der praktisk talt belønner befolkningen for at sparke hjemløse hunde til døde på åben gade.

hvis der var en gud, ville han sparke os i røven, for at have fået så meget - og stadigt ikke forstå at sætte pris på det.

et kærligt indspark til en endeløs diskussion - men Onslow, er du i tvivl, så vælg empatien og medfølelsen, det går du aldrig galt i byen med her hos mig i hvert fald :) :)

Skrevet

Nu har jeg ikke lige set TV. Men en af mine kære unger viste mig det her klip for et lille år siden.

Da jeg ikke har set udsendelsen på TV, ved jeg ikke helt hvor meget de kom ind på, men Crocodile har været til at skaffe her i lille DK et halvt års tid :(:( :(

Skrevet

Stoffet hedder Krokodil, eller Desomorfin.

Du spørger hvad der får dem til det? Hvis man i forvejen er afhængig af heroin og ikke kan skaffe det, eller ikke har penge til det, så kan man måske drives til at lave sit eget stof. Krokodil er ret let at lave med kodeinbaserede hovedpinepiller, jod, lightervæske, fosfor, øjendråber og andet. Kræver ikke noget stort laboratorie. Misbrugerne kan selv syntetisere det i en lejlighedsopgang, og ingredienserne er lette at få fat på.

Du finder nok ikke nogen der starter deres misbrug med Krokodil. Heroinafhængige går ind og ud af stoffet, afhængigt af hvad de kan skaffe. I visse egne af Rusland, især i de mindre byer findes misbrugere som er på Krokodil fuld tid. De lever typisk mindre end 1 år.

Skal du have medlidenhed? I samme udstrækning som du skal med en heroinjunkie. Desværre har Krokodil nogle ret dramatiske bivirkninger som koldbrand. Jeg mener det er alle de ætsende og giftige stoffer som kommer med i syntetiseringen som ædelægger vævet meget hurtigt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.