ButterflyMan 847 Skrevet 1. April, 2022 Jeg havde læst flere gode anmeldelser af Carolina (link) hvis fotos var i kategorien "too good to be true". Jeg blev dog blown away af denne skønhed da hun åbnede døren for mig. Carolina er dels virkelig sød og samtidig lige så smuk som hendes fotos viser. Vi startede med at kysse og nusse og så kunne jeg ellers ikke vente med at pakke denne skønhedsåbenbaring helt ud. Sikken en krop. Hun er super velskabt og havde slet ikke behøvet silikone i de bryster. Hendes figur er atletisk og kroppen dejlig fast i kødet. Hun var under hele seancen i godt humør og der var masser af indlevelse med klynk og støn så dette rendezvous virkede mere som en fræk date end et GP besøg. Jeg vil sent glemme hendes lange og intense ridetur på mig og de andre dejlige ting vi gjorde sammen. Hun er her lidt endnu og regner med at komme tilbage om et par måneder. Da jeg gik mod adressen erindrede jeg at jeg i samme område har knaldet "Sexy Katja", "Angelica", "Sweet Mia" og ungarske "Alisa" der siden er forsvundet. Området hedder: "Fisselands brygge" /B 6 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1165 Skrevet 1. April, 2022 "Fisselands Brygge" Den er go'kendt! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meister 25 Skrevet 1. April, 2022 Burde det ikke være Fis'lands Brygge? 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magico 438 Skrevet 3. April, 2022 Meister skrev, den 1.4.2022 at 11:28: Burde det ikke være Fis'lands Brygge? Tour de Fiss' - volume 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg