Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag været forbi denne skønne kvinde . Efter at have set de billeder, der fik en til at tro det var for godt til at være sandt, og de fine anmeldelser af hendes roommate. Blev jeg nødt til at aflægge hende et besøg.

Døren blev åbnet af Mila iført en skjorte og et frækt sæt lingeri. Jeg blev anvist badeværelset, et hurtigt smut under bruseren og så var jeg klar!

Herefter indtog vi soveværelset hvor der blev startet med en masse GFE kys, efterfulgt af et godt blow. Derfra fortsatte det med en god omgang forspil der sluttede med en ladning i munden på hende. Anden omgang var vi igennem diverse positioner og endnu en afslutning ved blow. Under hele akten var der massere af dybe tungekys.

Så hvis i er til en sublim GFE med en flot kvinde med de flotteste blå øjne, så er det bare at vende snuden mod Islands Brygge inden hun tager hjem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ninurta skrev, for 4 timer siden:

Ja, hun er godt nok pæn. Nogen idé om hendes nationalitet/etnicitet, MrMac?

Hun er helt klart en flot pige, billedet med avisen er fra lejligheden og mest retvisende.

Jeg fik ikke spurgt til nationalitet, men hun snakker rigtig godt engelsk. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...