Snedker 120 Skrevet 31. Marts, 2022 Hvor er der bare langt mellem SSBBW kvinder her i Jylland! Jeg vil virkelig gerne i kontakt med en der vil mødes flere gange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 31. Marts, 2022 Snedker skrev, for 7 minutter siden: Hvor er der bare langt mellem SSBBW kvinder her i Jylland! Jeg vil virkelig gerne i kontakt med en der vil mødes flere gange. Så ramte du plet, der er masser af SSBBW på site Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 31. Marts, 2022 Mortenkok skrev, for 9 minutter siden: Så ramte du plet, der er masser af SSBBW på site Hvor finder du dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 31. Marts, 2022 Snedker skrev, for 2 minutter siden: Hvor finder du dem? Over alt på site, Efterlysning af piger i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 31. Marts, 2022 Søges der på SsBbw er det nu ikke det “store” der dukker op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
( o Y o ) + XXL 49 Skrevet 31. Marts, 2022 vil også gerne vide hvilke dele af forummet jeg har til gode at finde, for der er en stor lighed mellem søgning på SSBBW og de piger der er herinde = tynd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
liderfyr 9 Skrevet 8. Maj, 2023 Der er et par stykker i Nordjylland og Østjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg