BabyHair 7 Skrevet 31. Marts, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/332766 Hej allesammen, længe siden. Var lige et smut forbi Alexa i Aalborg, sidst hun var forbi byen missede jeg hende desværre, men nåede lige at komme forbi inden hun smutter i morgen. Oplevelsen var så god at den fortjener en anmelder! Kommunikationen inden mødet var helt fin, hun er imødekommende og hun skriver/taler godt engelsk, bestilte en time ved hende + anal og blow uden. Da jeg trådte ind af døren var jeg lamslået, der er intet fakeri ved hendes billeder, JA det er hende og JA hun ser lige så hamrende godt ud i virkeligheden som på billederne og med den bedste bagdel jeg nogensinde har lagt øjne på, uden tvivl. Hun er super sød og rar at være sammen med. Vi fik ordnet betalingen, og så gik seancen ellers i gang, og hold da fast det var intenst. Holder helst detaljerne af oplevelsen for mig selv Kan blot sige at hele timen var helt igennem fantastisk, ingen tvivl om at den omgang ligger blandt de bedste for mig, og ikke kun ved GP'er Latinske kvinder er i sandhed nogle af de bedste skabninger på denne jord Hun får de varmeste anbefalinger herfra, fik ikke lige fat i hvor hun smutter hen næste gang, men hvor end det er i landet, NYD DET! Redigeret 31. Marts, 2022 af BabyHair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ednukeroh Skrevet 1. April, 2022 Enig. Jeg besøgte hende, da hun var her i december og igen i forrige uge. Hun er simpelthen bare en skøn pige med den helt perfekte sammensætning. Jeg nyder hendes dejlige bløde læber. Når man ligger i missionær og tager hende i den bagerste alt imens hun krammer en og kysser dybt og passioneret. Det bliver ikke bedre. Hun er min nr. 1. Sød, sjov, frisk, smuk, imødekommende. Når man har prøvet sådan en omgang, så falmer mange af de tidligere oplevelser betydeligt. Tak for anmeldelsen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg