Bosse1910 157 Skrevet 31. Marts, 2022 Hej er der nogen der har info om hende her, kan det være en tur fra Jylland vær https://annoncelight.dk/showad/340425 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 96 Skrevet 31. Marts, 2022 Fake. Har været i kontakt med hende om noget andet, og det går kun ud på at sælge billeder, i øvrigt i dårlig kvalitet. Jeg hoppede med på den for at skabe en forblindelse og da jeg spurgte mere ind til kontakt så havde hun ikke mere lyst. Så det bedste råd er at holde dig væk. 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Munch 1 Skrevet 3. April, 2022 Nå for den, så fik jeg mig logget på den her side. Mest fordi jeg netop søgte på hende pigen her. https://annoncelight.dk/showad/340425 Har skrevet lidt med hende, vor herre bevares. Man bliver hurtigt klar over hun absolut ikke vil mødes med folk. men efter lidt skriven frem og tilbage, ville hun gerne have lidt hjælp til mad, da hun ved en fejl ikke havde fået su udbetalt. jeg vil gerne mødes, bare til en bid mad, så kunne vi jo snakke lidt om det. Tænkte hun måske søgte lidt et sugerforhold istedet for hurtige møder, hvilket jeg ikke er til. Men hun blev lidt mopset, da jeg ikke er til øverførsler i det blinde. Hvilket jeg ikke regner med at nogen gør. Jeg bruger egentligt kun anonceligt til at finde thai massage, men har lidt en fantasi om en lille sag i omstændigheder. Og hvad gør man ikke for at hjælpe hvor man kan. Men er lidt skuffet her, ikke spilde min tid. Og slet ikke prøv at Lokke gratis penge ud af mig, så bliver jeg irriteret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noah1 251 Skrevet 3. April, 2022 Hvem end der er dumme/naive nok til at sende penge til hende i blinde, fortjener at blive snydt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viborgmanden45 5 Skrevet 5. April, 2022 Nå hun er altså en fake? Troede ellers lige at jeg havde lavet en aftale med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 233 Skrevet 6. April, 2022 Viborgmanden45 skrev, for 6 timer siden: Nå hun er altså en fake? Troede ellers lige at jeg havde lavet en aftale med hende? Vi glæder os til at høre om dit møde!.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viborgmanden45 5 Skrevet 6. April, 2022 Hun dukkede ikke op.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2403 Skrevet 15. April, 2022 https://annoncelight.dk/showad/341395 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2022 Bare af nysgerrighed - hvor mange skriver sammen med hende stadig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. April, 2022 Brundane skrev, for 12 timer siden: Hun er en faker og det ved du fordi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brundane 30 Skrevet 23. April, 2022 troublemaker1968 skrev, den 18.4.2022 at 05:46: og det ved du fordi ? Fordi jeg skrev med hende. hun vil have penge til transport og nå jeg tilbudt at sende en taxa efter hende, siger hun nej tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg