Hop til indhold

Recommended Posts

Fake. Har været i kontakt med hende om noget andet, og det går kun ud på at sælge billeder, i øvrigt i dårlig kvalitet. Jeg hoppede med på den for at skabe en forblindelse og da jeg spurgte mere ind til kontakt så havde hun ikke mere lyst. Så det bedste råd er at holde dig væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå for den, så fik jeg mig logget på den her side. Mest fordi jeg netop søgte på hende pigen her.

https://annoncelight.dk/showad/340425

Har skrevet lidt med hende, vor herre bevares. Man bliver hurtigt klar over hun absolut ikke vil mødes med folk.

men efter lidt skriven frem og tilbage, ville hun gerne have lidt hjælp til mad, da hun ved en fejl ikke havde fået su udbetalt.

jeg vil gerne mødes, bare til en bid mad, så kunne vi jo snakke lidt om det. Tænkte hun måske søgte lidt et sugerforhold istedet for hurtige møder, hvilket jeg ikke er til. Men hun blev lidt mopset, da jeg ikke er til øverførsler i det blinde. Hvilket jeg ikke regner med at nogen gør.

Jeg bruger egentligt kun anonceligt til at finde thai massage, men har lidt en fantasi om en lille sag i omstændigheder. Og hvad gør man ikke for at hjælpe hvor man kan. Men er lidt skuffet her, ikke spilde min tid. Og slet ikke prøv at Lokke gratis penge ud af mig, så bliver jeg irriteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Viborgmanden45 skrev, for 6 timer siden:

Nå hun er altså en fake? Troede ellers lige at jeg havde lavet en aftale med hende?

Vi glæder os til at høre om dit møde!..

Del dette indlæg

Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, den 18.4.2022 at 05:46:

og det ved du fordi ?

Fordi jeg skrev med hende.

hun vil have penge til transport og nå jeg tilbudt at sende en taxa efter hende, siger hun nej tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...