Hop til indhold
Soothsayer

Cute Nika BACK TO ODENSE! BEST DEEP BJ IN CITY!!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/333692

Hun så en smule træt og uoplagt ud, da jeg kom ind af døren, kl 10 kan også godt være tidligt for unge piger ;-)

Jeg tog et bad gik ind og lagde mig ved siden af hende og i og med at hun var som hun var tænkte jeg at vi tager et langt forspil i dag, det skulle vise sig at være en af de bedste beslutninger jeg har taget i meget lang tid, for hvad der senere fulgte skulle vise sig at være en af de federe oplevelser jeg har haft i denne verden med to mennesker der blev opslugt af liderlighed, en pige der kom i serier og sex der bare var til et 13 tal ug med kryds og slange.

Nika er en fiks sød lille sag, dejlige små bryster, lille pariser og letlæselig som en Søren og Mette bog, du er virkelig ikke i tvivl hvad hun syntes(I mit tilfælde i dag heldigvis:D) hvilket også er godt fordi hende hers Engelsk kundskaber er nærmest ikke eksisterende...Alligevel føler jeg mig ikke uforløst da der var masser af kærtegn bagefter...Ja, føler faktisk at næste kunde skylder en øl i det humør jeg forlod hende i dag ;-)

Kommer jeg igen? 100% ja.

Dejlig oplevelse en man godt kan være høj på i et stykke tid og er selvsagt en klar anbefaling.

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøg nr 2 hos Nika.

Efter sidste gang var jeg nødt til lige at kigge forbi, da jeg så at hun var tilbage i byen...For at opsummere min time hos den smukke, var det simpelthen bare mindblowing god sex sammen med hende og var endnu bedre end første gang, hvilket jeg faktisk ikke havde troet muligt. Er alligevel vildt hvor hvor godt man kan svinge sammen med et menneske. man næsten kun kan tage non-verbale cues fra pga hendes manglende Engelsk-kundskaber :rolleyes:

Alt andet er tilgengæld lige mig vdr Nika, så er selvfølgelig endnu en anbefaling herfra ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...