Hop til indhold

Melinda i Gjejbjerg

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg endnu engang besøgt Melinda. Hun er stadig den samme glade kvinde.  Hun er lige kommet tilbage fra Ungarn. Gensynsglæden var stor, en dejlig modtagelse. 

Valgte som altid 1 time "mit alles". Den går sgu bare for hurtigt i godt selskab.

Vi kom hele verden rundt og afsluttede med en fællesbad efter, pisse hyggeligt.

Hendes service er rigtig god og man bliver altid godt behandlet, derfor kommer jeg altid tilbage til hende .

Eneste ulempe, hvis man da synes det er , at der er ikke parkering lige tæt på.

Du kan dog vælge, som jeg, kør ind til højre for huset og om i gården, fin parkering der.

https://annoncelight.dk/showad/278025

Skrevet
Pophair skrev, den 31.3.2022 at 10:21:

Så fik jeg endnu engang besøgt Melinda. Hun er stadig den samme glade kvinde.  Hun er lige kommet tilbage fra Ungarn. Gensynsglæden var stor, en dejlig modtagelse. 

Valgte som altid 1 time "mit alles". Den går sgu bare for hurtigt i godt selskab.

Vi kom hele verden rundt og afsluttede med en fællesbad efter, pisse hyggeligt.

Hendes service er rigtig god og man bliver altid godt behandlet, derfor kommer jeg altid tilbage til hende .

Eneste ulempe, hvis man da synes det er , at der er ikke parkering lige tæt på.

Du kan dog vælge, som jeg, kør ind til højre for huset og om i gården, fin parkering der.

https://annoncelight.dk/showad/278025

Ingen metaltræthed? Det var der nemlig meldinger om for nogle måneder siden.

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, for 1 time siden:

Ingen metaltræthed? Det var der nemlig meldinger om for nogle måneder siden.

I sengen ?

Skrevet

Som det plejer når jeg besøger hende. Har aldrig oplevet noget udkørthed hos hende. Nu er hun også lige kommet hjemmefra 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.