Hop til indhold
PeterPan

Skøn Thai massage i Buddinge

Recommended Posts

Hej allesammen!

Jeg er ny her og vil gerne fortælle i mit første indlæg om en super god oplevelse jeg har haft med Buddinge Thai Massage.

Selve faciliteterne på klinikken er ok. Der er en hyggelig thai stemning på klinikken med masser af thailandske dekorationer og orkidéer. Der er mulighed for at få et bad før eller efter massagen. Dog kunne man ønske sig et lidt større badeværelse med en brusekabine ,i stedet for en håndbruser ved håndvasken. Men ok det fungerer.

Da jeg besøgte klinikken blev jeg modtaget af en lidt mut thai dame på omkring 40 år og hun førte mig ind i et mindre men rent og pænt værelse. Jeg spurgte efter en omgang oliemassage på en time til 400kr. Jeg betalte til "mamasan" og hun gik ud for at hente pigen der skulle udføre massagen.

Af med tøjet og op på sengen, hvor jeg afventede spændt på pigens ankomst.Jeg blev glædeligt overrasket da jeg så pigen som efter kort tid kom ind i værelset. Wow! :shock: En gudeskøn slank ung thai pige med navnet "Sandy" , lidt genert og lidt alvorlig, men det var kun lige i starten indtil hun havde set mig an!. Derefter varmede hun langsomt op og jeg fik den bedste thai massage som jeg aldrig har fået bedre på noget andet sted! Efterfølgende gav hun mig hele den varme "pakke" for 800kr med følelsen af ægte GFE og en vild ridetur på mig som afslutning. Det var bare total gensidig nydelse og hun var hele tiden dejligt våd i missen!.

Sandy er bare en fantastisk sød, total hot og sexy thai pige når hun først slipper sig løs. Hun har også nogle flotte og sexy tatoveringer på ryggen. Jeg fik en dejlig uforglemmelig oplevelse og jeg er helt sikkert snart tilbage igen! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der for et par dage siden. Ok massage - dog lidt mekanisk.

Afslutning (BJ) var dårligt. Særligt var det irriterende at hun flere gange spurgte om jeg ikke snart var færdig. Og til sidst truede med at hun ville stoppe fordi hun ikke orkede mere samt at tiden var ved at være udløbet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der for et par dage siden. Ok massage - dog lidt mekanisk.

Afslutning (BJ) var dårligt. Særligt var det irriterende at hun flere gange spurgte om jeg ikke snart var færdig. Og til sidst truede med at hun ville stoppe fordi hun ikke orkede mere samt at tiden var ved at være udløbet.

Fik du hendes navn? Hun bør meldes til afsutningspolitiet. :?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...