Hop til indhold

Nogen der har prøvet Natty?

Featured Replies

Skrevet

Har ikke prøvet thai massage før og går lidt og leger med idéen om et besøg hos følgende link;

https://annoncelight.dk/showad/326096

Any reviews?

Redigeret af thailoves

• 3 weeks later...
Skrevet

Ja, det har jeg for ca 2 mdr siden.

stedet er pænt, natty er pæn og høflig - men ikke lige så sexet som på billederne, desværre.

jeg var ked af at jeg havde forudbetalt for fp, da hun ikke nød det og var fraværende mentalt, hun bad mig konstant om at skynde mig, på nær da jeg var kommet. Så var der pludselig god tid, og jeg kunne tage et bad, etc.

Hun taler dårligt engelsk og virker ikke som om hun kan lide hvad hun laver. Jeg kommer ikke igen.

Skrevet
Normal skrev, for 14 timer siden:

Ja, det har jeg for ca 2 mdr siden.

stedet er pænt, natty er pæn og høflig - men ikke lige så sexet som på billederne, desværre.

jeg var ked af at jeg havde forudbetalt for fp, da hun ikke nød det og var fraværende mentalt, hun bad mig konstant om at skynde mig, på nær da jeg var kommet. Så var der pludselig god tid, og jeg kunne tage et bad, etc.

Hun taler dårligt engelsk og virker ikke som om hun kan lide hvad hun laver. Jeg kommer ikke igen.

hvor ligger det i århus 

Skrevet

Hmm… jeg er ikke så kendt i byen, jeg fulgte bare gps… men på det ene billede kan du se navnet/facaden på klinikken, og klinikkens navn indgår i vejnavnet…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.