Hop til indhold
BJL

Isabella Kolding - Spild af tid desværre!

Recommended Posts

Efter endnu en længere periode i covid cølibat her over vinteren, tænkte jeg at det var tid at få pungen tømt.

Og var egentligt også villig til at tømme tegnebogen for lidt mere end jeg ellers synes er rigeligt!

Nå jeg havde så udset mig denne lille skønhed, med en forholdsvis ny profil:

https://annoncelight.dk/showad/339456

Var egentligt forberedt på at den nok var fake, så tjekkede alt hvad der kunne tjekkes i forvejen, numre, navne, fotos mm. 

Havde derudover også en længere sms korrespondance (på meget basic engelsk) hvor ydelser, rigtighed af fotos osv. blev forhandlet.

Bortset fra at der ikke var noget på eroguide, virkede det egentligt rimeligt tilforladeligt. Liderligheden vandt og jeg glædede mig allerede til at slikke den lille trimmede sag, der lige titter frem på det ene foto

Det var det så ikke!

Hende der åbnede døren er ikke hende på billederne.

Eller rettere sagt ved første øjekast kan det godt være, bortset fra at billederne så nok er mindst 8-10 år gamle.

Hende der åbnede, havde i dag, i hvert fald ikke meget tilfældes med hende på billederne.

Øv så holdt min lykke streak med at finde nyere lækre piger og fantastiske oplevelser ikke længere :-( (men har sgu også været heldig de seneste år op til covid!)

Havde egentligt også forberedt et par alternativer, hvis den her skulle vise sig at være fake, men nu var det sgu blevet sent og jeg gad egentligt ikke risikere endnu en fiasko, så ind i bilen og hjem i stedet. Øv spild af tid på en fri onsdag aften!

Næste gang bliver det sgu en af de kendte med gode anmeldelser, der pt er i Vejle eller en af de gammelkendte thaier, der leverer klasse service i Fredericia.

Er så lige kommet hjem og så den her overskrift:

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/politiet-slaar-til-mod-jyske-bordeller

Aner ikke hvor det er, men måske alligevel godt at jeg kørte hjem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Altså de billeder ville du kunne undersøge hjemmefra og ha set de er stjålne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Pophair.

Bare så jeg kan blive lidt klogere og forhåbentligt undgå en skuffelse en anden gang.

Hvor har du fundet billederne?

De billedsøgninger søgninger jeg har kørt gav desværre ikke nogen hits. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige som Ja-mand havde jeg også denne godte i kikkerten her til aften... Jeg springer bare over... Utrolig så meget research der skal til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...