Hop til indhold
Kasper_A

Er der muligheder i vissenbjerg?

Recommended Posts

Godaften gutter 

Er lidt i tvivl om jeg søger i det rigtige Forum, hvis ikke så undskylder jeg mange gange 

er på kursus i de her dage og jeg opholder mig i vissenbjerg på Fyn, men er blevet lidt varm i bukserne derfor vil jeg høre om der er 

muligheder for at lettet trykket her i vissenbjerg?

doll House er jo lukket fandt jeg ud af hehe, så søger andre muligheder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kasper_A skrev, for 3 minutter siden:

Tak Møffe jeg nåede det desværre ikke indenfor deres åbningstid 

-du skal bare ringe... (jeg har været der ca. kl.22 efter aftale)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 minutter siden:

-du skal bare ringe... (jeg har været der ca. kl.22 efter aftale)

Når okay så er jeg mere rolig  
Takker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kasper_A skrev, for 5 minutter siden:

Forresten er der nogle af dem du linker til som modtager mobilepay? 
har desværre ikke kontanter på mig, 

Kan jeg ikke huske -men det er en hæveautomat i Vissenbjerg ved lyskrydset -bageren -banken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 minut siden:

Kan jeg ikke huske -men det er en hæveautomat i Vissenbjerg ved lyskrydset -bageren -banken.

Tak for hjælpen Møffe ☺️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Hvem er egentligt på det sted for tiden? 

Der har ikke været billeder på længe, og der er ikke så meget beskrivelse af de tre damer.

det nok fordi deres priser er 3-4x så høje som andre steder. Ikke selv været der, nogle gange henvendt mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Hvem er egentligt på det sted for tiden? 

Der har ikke været billeder på længe, og der er ikke så meget beskrivelse af de tre damer.

Jeg har kun været der 1 gang fornylig, og det var med aftale med hende fra nr. Åby -der tager derover, når hun ikke har noget at lave (fortalte hun) Efter signe har ejeren 3 steder -og tror pigerne veksler lidt rundt de steder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randy skrev, for 4 timer siden:

det nok fordi deres priser er 3-4x så høje som andre steder. Ikke selv været der, nogle gange henvendt mig. 

De andre steder du sammenligner med -kan du nævne bare 1 hvor prisen er 3-4x lavere?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 16 timer siden:

De andre steder du sammenligner med -kan du nævne bare 1 hvor prisen er 3-4x lavere?  

alle andre steder.. hver gang jeg har spurgt om 30min har prisen været mellem 1800 kr og 3200. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randy skrev, for 9 timer siden:

alle andre steder.. hver gang jeg har spurgt om 30min har prisen været mellem 1800 kr og 3200. 

Hvis de virkelig har de priser kan jeg sgu ikke forestille mig de har ret mange kunder..... Men måske andre har været der og fået oplyst lavere priser. Har selv lidt kig på Vissenbjerg da jeg nok snart skal lave noget service i nærheden i et par dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...