Hop til indhold
Listepik

Artemis Berlin

Recommended Posts

Kan rapportere at alt er vel i Berlin. Var der tirsdag og onsdag fra 14 til 23. Cirka 15 piger og vel ligeså mange herrer. Niveauet var højt. Endnu højere end de østeuropæiske piger, der annoncerer her på eg. Pigerne var passende opsøgende og det var nemt at få kontakt. Ingen problem med at få tillægsydelser og de fire piger jeg var sammen med var dygtige og initiativrige. 750 euro for fornøjelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så omkring 1200 kr. pr. tur, det er da fint nok hvis man får lidt ekstra ydelser.

Tak for updaten, skal selv derhen på et tidspunkt i år. men først prøver jeg måske at tjekke scenen ud i Düsseldorf.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kun 15 piger i den store club? Inden corona var det da 100 piger på arbejde hver dag,  og 500 mænd på besøg pr dag....

Overraskende. Artemis er ved at være dyr også med sine 90 euro i entre. Er nok den dyreste i Tyskland. Drikkevarene er meget højt priset i Artemis oveni.

Det mest underlige er at ikke Berlin har flere FKK clubs. Se til Hamborg, Dusseldorf, Munchen og Frankfurt er det jo mindst 4 i hver by. Så hvorfor ikke flere i Berlin så der kunne blive noget mer konkurrence?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke plads til 600 personer i de lokaler. Der kunne måske være en del flere men det var også almindelig hverdag. Det meste af nederste etage er forbeholdt gæster og øverste er kun værelser og udendørsarealer er lukkede om vinteren. Og hvis den "høje" pris sikrer niveauet så er det bare glimrende. Der er flere klubber i Berlin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listepik skrev, for 8 timer siden:

Der er ikke plads til 600 personer i de lokaler. Der kunne måske være en del flere men det var også almindelig hverdag. Det meste af nederste etage er forbeholdt gæster og øverste er kun værelser og udendørsarealer er lukkede om vinteren. Og hvis den "høje" pris sikrer niveauet så er det bare glimrende. Der er flere klubber i Berlin.

Jeg mente i løbet af en dag. Ikke samtidig. Kan også gerne betale en højere pris om niveauet er på top, men det synes jeg ikke forsvarer prisen med kun 15 piger tilstede. Så er der jo flere på Harmony....

Hvis du mener der er flere FKK clubs i Berlin må du da gerne oplyse om det. Jeg har ikke klart at finde nogen. At der er mange bordeller er et helt andet koncept.

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, den 30.3.2022 at 21:37:

Så omkring 1200 kr. pr. tur, det er da fint nok hvis man får lidt ekstra ydelser.

Tak for updaten, skal selv derhen på et tidspunkt i år. men først prøver jeg måske at tjekke scenen ud i Düsseldorf.

Bliver altså ca. 1400 per tur når jeg regner det ud. Det synes jeg altså er i den høje ende når man tager 4 ture.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der tirsdag, onsdag, fredag og lørdag 12-16 april. Jeg var positivt overrasket over det gode udvalg af piger. Der er virkeligt flotte piger imellem. Mindst 30-40 piger og langt flere mandlige gæster fra alle verdensdele. Der var flest piger om tirsdagen, fredag og lørdag lidt færre piger fordi nogle af dem havde allerede taget på Påskeferie. Flere piger planlagde Påskeferie denne her uge, så der vil være færre piger de kommende par uger. Eneste minus udendørs arealet ikke var åbnet endnu. Mon ikke den åbner denne her uge. Alt i alt god tur med lækre piger. Der er ikke længere krav til mundbind indendørs og ved indgangen bliver der heller ikke længere tjekket coronapas og test.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilket tidspunkt på dagen var du der? Syntes der er stor forskel på hvornår på dagen man kommer….

 

Ingen steder i Hamborg kan hamle op med Artemis… Med mindre man selvfølgelig kun kigger på prisen, så er der… 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv været der igen for nylig og der var et godt udvalg af piger. Antallet er svært at sige men jeg fandt to lækre.

Elena fra Rumænien med store øko bryster var en genganger og jeg vidste at servicen ville være god.

Herefter Lydia fra Rumænien. Jeg trængte til en god omgang mega så jeg spurgte Lydia: "I need a good blowjob, are You good at it?" hvorefter hun svarede "I'm from Romania I love to suck!!". Lydia gjorde det som hun sagde virkelig godt.

Jeg vil sige at Artemis stadig er et besøg værd selvom de glade dage fra 2014-2017 måske aldrig kommer tilbage.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, den 8.6.2022 at 08:51:

Elena fra Rumænien med store øko bryster var en genganger og jeg vidste at servicen ville være god.

Hr. ButterflyMan har en god smag. Majoren var for nylig også forbi soldaterhjem Artemis til lidt hårdt tiltrængt R&R. Det blev blandt andet til et par omgange med omtalte Elena med den vidunderlige barm. Elena Artemis - approved by the Major.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...