Kælepotten 224 Skrevet 20. September, 2013 Jeg er et par dage i Rødby (Lalandia) - og her sker ikke en skid. Ingen singledamer - ÆV ÆV. Men jeg er da blevet godt liderlig af at sidde og kigge på nogle af den unge tøser, og straks melder sulten sig efter en lækker prostitueret. Men er der nogen af jer der kan anbefale nogen ? Jeg har søgt på stort set alle sites, og jeg kan næsten ikke finde nogen syd for Køge - kan det da virkelig passe, at der ingen købepiger er hernede ? De få jeg har fundet annoncer på - svarer hverken på opkald eller sms, og jeg har på fornemmelsen, at de fleste er ældgamle (altså annoncerne), og at pigerne nok slet ikke er aktive længere. Jeg er desperat!!!!! Hjælp!!! er her kun 2 dage endnu, og jeg er stang-hammer-liderlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 20. September, 2013 Jeg er et par dage i Rødby (Lalandia) - og her sker ikke en skid. Ingen singledamer - ÆV ÆV. Men jeg er da blevet godt liderlig af at sidde og kigge på nogle af den unge tøser, og straks melder sulten sig efter en lækker prostitueret. Men er der nogen af jer der kan anbefale nogen ? Jeg har søgt på stort set alle sites, og jeg kan næsten ikke finde nogen syd for Køge - kan det da virkelig passe, at der ingen købepiger er hernede ? De få jeg har fundet annoncer på - svarer hverken på opkald eller sms, og jeg har på fornemmelsen, at de fleste er ældgamle (altså annoncerne), og at pigerne nok slet ikke er aktive længere. Jeg er desperat!!!!! Hjælp!!! er her kun 2 dage endnu, og jeg er stang-hammer-liderlig. Hvad med hende på vestlolland, du selv har anmeldt her inde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 20. September, 2013 Jeg er et par dage i Rødby (Lalandia) - og her sker ikke en skid. Ingen singledamer - ÆV ÆV. Men jeg er da blevet godt liderlig af at sidde og kigge på nogle af den unge tøser, og straks melder sulten sig efter en lækker prostitueret. Men er der nogen af jer der kan anbefale nogen ? Jeg har søgt på stort set alle sites, og jeg kan næsten ikke finde nogen syd for Køge - kan det da virkelig passe, at der ingen købepiger er hernede ? De få jeg har fundet annoncer på - svarer hverken på opkald eller sms, og jeg har på fornemmelsen, at de fleste er ældgamle (altså annoncerne), og at pigerne nok slet ikke er aktive længere. Jeg er desperat!!!!! Hjælp!!! er her kun 2 dage endnu, og jeg er stang-hammer-liderlig. Jeg tilbyder gb af hende den milf jeg har anmeldt imorgen ved 20 tiden på vestlolland. viewtopic.php?f=10&t=8620 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg