Syvnitretten 17 Skrevet 30. Marts, 2022 Hey, nogen af jer "kollegaer" der kender denne pige ? https://annoncelight.dk/showad/340132 Er hun real eller endnu et forsøg på at narre os 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 30. Marts, 2022 Forstår godt din tvivl - det ser for godt ud til at være sandt! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timmer 245 Skrevet 30. Marts, 2022 Flere af hendes billeder ligger på udenlandske sider. Så fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 30. Marts, 2022 Mon ikke det er hende der flere gange tidligere er anmeldt for snyd. Søg på Slagelse Betal hos en pimp i et værelse inden du får hendes værelsesnummer - og væk var hun. Venligst NT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 30. Marts, 2022 Alene på arbejdstiden 06-04 , og priserne. Er det for godt til at være sandt, at der er en seriøs Dansk pige. Noget er lusket her, jeg undersøger det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 30. Marts, 2022 Jeg vil gerne vide hvad facefisting er.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 30. Marts, 2022 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Jeg vil gerne vide hvad facefisting er.. Jeg vil helst være fri for at finde ud af det :-D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 30. Marts, 2022 Kanon1 skrev, for 5 minutter siden: Jeg vil helst være fri for at finde ud af det :-D Os her men jeg vil stadig gerne vide det.. Det lyder yderst ubehageligt på alle de faconer jeg kan forestille mig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 30. Marts, 2022 JenniferRomantica skrev, for 50 minutter siden: Jeg vil gerne vide hvad facefisting er.. Det er det ham der render med pengene skal ha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listepik 223 Skrevet 30. Marts, 2022 Det er eddermame et dovent scam. Måske de skulle hyre et par nigerianere til at hjælpe med annonceteksten... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 30. Marts, 2022 Man burde møde et par stykker op, og overbevise ham om aldrig at gøre det igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nrj2u 9 Skrevet 30. Marts, 2022 Glem det, med mindre du har en meget hemmelig mobil. ren afpresning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg