Guest Aros Skrevet 30. Marts, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/325856 Ægte billeder, holder til i Aarhus N, ikke langt til storcenter Nord. Blev tilbudt bad før og efter og sagde ja tak til begge. Rigtig sød smilende køn og indbydende pige, der har fokus på dig på en rigtig god måde. Flot krop. Dejlige faste ægte bryster. Skønt at det ikke var silicone. Naturlige bryster er bare det bedste synes jeg. Hun er meget åben og spørger pænt hvad man har lyst til til og hvad man gerne vil. Hun giver super-GFE på alle parametre og kan helt igennem anbefales. Og man får den tid man har bestilt, alt er perfekt. Hvis man stor-roser alle GPer i indlæg ved man jo aldrig hvornår der virkelig er en perle. Jeg er nøgtern i alle mine anmeldelser. Men Hottie er en perle og er helt unik i et ellers halvsløjt Aarhus. Det må jeg bare sige. Og hun skiller sig ud fra mængden på den fantastiske måde. Man går derfra i opløftet stemning. Hun er en ener, unik, og jeg håber at hun holder ved planerne om at være en del i Aarhus i den kommende tid. Havde købt 40 min. PS Husk ægte french kys koster 200 ekstra hvis du er til det (havde selv købt det som ekstra). PPS Nej intet selfie-helvede for at få lov at besøge hende som ved andre piger. Redigeret 30. Marts, 2022 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 30. Marts, 2022 Aros skrev, for 57 minutter siden: Men Hottie er en perle og er helt unik i et ellers halvsløjt Aarhus. Det må jeg bare sige. Og hun skiller sig ud fra mængden på den fantastiske måde. Tak for den og kort godt (og ikk al den med hvor længe man havde tænkt og hvor lang køreturen varede, så kort og godt) Ja du har et, i at besøge Gp (også i Århus) er blevet lidt hen af at spille lotto, der er sku lang tid imellem man vinder men du spillede så rigtig, så Tak for den, det var vel egentlig bare det jeg vil sige, uden egentlig at stille en masse spørgsmål som feks. Parkering mv. Go aften og Tak for skriv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hottie 384 Skrevet 30. Marts, 2022 Thank you for all this nice words and compliments. I try to do my best Kisses 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg